Announcement

Collapse
No announcement yet.

CMPro Leo 110

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CMPro Leo 110

    Etter å ha forsøkt å selge denne uten respons har jeg bestemt meg for å teste udyret.
    Motoren er en YS 110fz og servoer er en lett blanding av hitec og align.
    Har bare moderate forhåpninger til flyet, men hvis det flyr like pent som utseendet skulle tilsi kan jeg jo bli overrasket.

    Er det noen her inne som har kjennskap til denne maskinen?
    Remi A. Sørensen - 94877903
    Leder i Lofoten RC-Klubb

  • #2
    Kjøpte en sånn billig på Bra Pris (det var visst den siste). Skal prøve å setten den opp men noe billig elektro som jeg har liggende, men har ikke valgt helt ennå. Blir spennende å høre hvordan din fungerer. Forresten kunne jeg godt tenke meg byggemanualen på PDF hvis du har mulighet for det, den manglet i mitt sett.

    Comment


    • #3
      Ettersom jeg hater glødemotorer og alt dems vesen har jeg grublet mye og lenge på et elektro-oppsett til denne, men har slått det fra meg pga problemer med tilgang til å bytte batteri på en nogenlunde akseptabel måte. Derfor ble det den YS'en.

      Manual på PDF har jeg ikke, men hvis du venter til etter høsttreffet (denne helga) kan jeg sende deg originalen på papir i posten.
      Remi A. Sørensen - 94877903
      Leder i Lofoten RC-Klubb

      Comment


      • #4
        På RC Universe ligger det en del tråder på LEO. Skal fly bra. Selges under litt forskjellige merker, blant annet Jamara.
        Har storebroren Scorpion 140 og den flyr bra men er litt tung.
        Espen Kvien
        Gruppeleder F3A
        Vingtor RC Club
        f3a.norge@gmail.com

        Mange fly og mye moro

        Comment

        Working...
        X