Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mikrokopter ME 2.0 Okto Byggetråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Adapterplaten sendt fra Trond kom i posten i dag.

    Jeg satt i gang med montering med en gang. Det var litt kronglete til tider, men til syvende og sist ble jeg ferdig.

    Etter å ha ventet så lenge på det ene og det andre var jeg ganske gira med å få dette ferdig. I all hast glemte jeg å ta steg for steg bilder. Beklager dette.

    Her er noen bilder av ferdig resultatet. (og ja, det er på tide med en utskiftning av gopro kameraet )

    Click image for larger version

Name:	GOPR0458.jpg
Views:	1
Size:	75.6 KB
ID:	600158Click image for larger version

Name:	GOPR0472.jpg
Views:	1
Size:	93.6 KB
ID:	600159Click image for larger version

Name:	GOPR0473.jpg
Views:	1
Size:	94.8 KB
ID:	600160Click image for larger version

Name:	GOPR0479.jpg
Views:	1
Size:	91.3 KB
ID:	600161Click image for larger version

Name:	GOPR0487.jpg
Views:	1
Size:	100.7 KB
ID:	600162

    Jeg veide doningen også. Totalvekten med 1stk 4s 5000mah batteri, batteri til gimbal/video, og videotx kom på 3724gr. Med 2 stk batteri kom vekten opp i hele 4295 gr. 1 stk batteri vil gi hovertid på ca 6 min, mens 2 stk gir ca 10min hovertid i ecalc.

    Dette er ca 100-200 gr tyngre enn forrige oppsett jeg hadde.

    En annen ting...

    Når det gjelder problemene ved alexmos kortet, så er dette nå i orden. Jeg måtte gå vekk fra ordinære servoledninger og heller bruke turnigy 20awg ledninger. Dette gjorde susen for mitt vedkommende

    Da gjenstår det å teste herligheten. Får virkelig håpe at løsningen i forhold til vibrasjoner holder mål. Krysser fingerne.

    Click image for larger version

Name:	send.jpg
Views:	1
Size:	97.7 KB
ID:	600163
    Last edited by robin4; 24-04-13, 16:20.

    Comment




    • Liten kjapp test i vind

      Comment


      • Selger gimbal og kamera da jeg rett og slett ikke har tid til å bruke det

        (MFN) ModellflyNytt.no

        Comment

        Working...
        X