Announcement

Collapse
No announcement yet.

oppppppppps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oppppppppps

    noen vil vel riste på hodet å si "steike ta faen for en idiot det der", MEN det er ikke jeg som flyr, å jeg detter nesten av stolen hver gang jeg der den


    Last edited by lillejon78; 08-10-10, 09:46.
    trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
    trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
    arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
    PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
    homemade quad med diverse elektronikk.
    noen depronkjerrer.
    futaba10c 2.4ghz.
    radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

  • #2
    Hmmm....akkurat som å se meg selv.
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

    Comment


    • #3
      ikke idiot for å ikke kunne fly, men en stor idiot som øver seg å fly såpassa store modeller i tett nabolag.

      Comment


      • #4
        Finnt innlegg i debatten rundt regelverket, tror vel at det kan bli vanskelig å fly på fotballbaner etterhvert, denne jomfrupiloten sørget vel ikke for å ha marginene på sin side, men tabbevideoer er jo de mest underholdende.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Viggkri2 View Post
          Finnt innlegg i debatten rundt regelverket, tror vel at det kan bli vanskelig å fly på fotballbaner etterhvert, denne jomfrupiloten sørget vel ikke for å ha marginene på sin side, men tabbevideoer er jo de mest underholdende.
          Å hvem skall håndheve det?, lakrismennene har ikke midler uten noe alvorlig skjer

          Comment


          • #6
            30cm høyere og han kunne reist inn ruta på det huset, hva om huseiger ringer politiet, fordi en mann har knust ruta hans?
            hva skejr da? kaster du stein inn i en rute så blir det bråk, kan ikke se dette her noe annerledes.
            eller hva om det var 5 unger bak den hekken hoppende på en trampoline?

            Comment


            • #7
              Vi hadde samme situasjon på Ekeberg i Oslo, en nybegynner skulle teste en EPP-kjerre å fløy ukontrollert rett inn i en husvegg.
              Huseieren ble fly forbanna og anmeldte saken til politiet.

              Resultat - mye unødvendig støy, sure naboer til fly området, en dråpe mer i glasset før det renner over som tilslutt kan medføre at vi ender opp med fly forbud.

              Comment


              • #8
                Originally posted by ludvik 79 View Post
                Å hvem skall håndheve det?, lakrismennene har ikke midler uten noe alvorlig skjer
                Dette blir nok greit håndhevet av huseiere, fotballfedre og eventuellt andre som ikke liker aktiviteten.
                Men hovedproblemet her er jo at dette er ødeleggende for hele modellflynorge, alle har ett ansvar enten man liker det eller ikke.

                Comment


                • #9
                  så lenge div. komuner ikke er intresert i og legge til rette for ei stripe med resultat at en må kjøre flere mil så vill nok flyging på diverse uegnete områder fortsette uansett regelverk og hva med sjøfly? Flyr selv på et vann med turløype rundt og det samme gjør mange her i ålesund området.

                  Comment


                  • #10
                    Så motto må være - tenk litt lenger frem enn nesetippen - ikke la en ødelegge for alle....
                    Last edited by Quadrocopter; 09-10-10, 09:25.

                    Comment


                    • #11
                      jaja, her prøver jeg å bare legge ut en morsom film, å i retur får jeg gloser å regler, smil litt da folkens!!!
                      trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
                      trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
                      arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
                      PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
                      homemade quad med diverse elektronikk.
                      noen depronkjerrer.
                      futaba10c 2.4ghz.
                      radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

                      Comment


                      • #12
                        Poenget er vel at dette ikke er spesielt morsomt...
                        Mvh
                        Torbjørn Gustafson
                        www.trmfk.no



                        Will fly for food

                        Comment


                        • #13
                          Her er en som ikke omfattes av noe regelverk..


                          Oppfølgeren er også fin:

                          Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by lillejon78 View Post
                            jaja, her prøver jeg å bare legge ut en morsom film, å i retur får jeg gloser å regler, smil litt da folkens!!!
                            det var lidt av påenget med mine inllegg også, det er allt for mye snakk om regler her inne, mange som vil være politi

                            Comment


                            • #15
                              Alle het inne liker pilot, er vell ikke tvil om det, men synest det er bra folk sier i fra om slikt, fit dette er noe som kan og vil påvirke alle våres hobby, er jo derfor det kommer nazi regler for oss som flyr i klubb. Alle dissr "regel-prekene" om denne videoen kommer fra folk som setter pris på hobbyen sin, som ønsker mangen flere år med det samme. Ingen ting frekkt bare konstruktivt. Eksempel om det er mer herjing med biler på rudskogen utenfor arenaen, enn innen for, så tror jeg ikke gatebil hadde fått disp til å drive det særlig lenge.

                              Comment

                              Working...
                              X