Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aurora 9 fra Hitec, inkludert Basic Telemetri Acro Pack.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by surpass View Post
    Jeg som akkurat skulle til å bestille meg en slik sender, så får jeg fa** ikke start på motorsykkelen min. Så da får jeg nok engang la det vente med 2,4 Noen som vil bytte modellflyutstyr i en Yamaha med mye custom deler?
    Nei... ikke jeg. Min tyske tohjulte venn Über-Boxeren fungerer fortreffelig
    Kanskje det holder om du får råd nærmere påske og kan møte sommersesongen med ny radio? Er det for ille får du heller låne en Profi med Spektrum de neste månedene!
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #47
      Kjedelig det er det absolutt. Hadde start på saken igår, men idag ville den ikke. Så noen stor feil er det nok ikke
      Men pm meg de som vil ha bilder, og kom med bytteforslag
      Men back to topic

      Comment


      • #48
        Originally posted by joo View Post
        Hmmm, så vanskelig du skulle være da William Sitter og knoter med reviewet og trodde det meste var svart ut, men så kommer du her og kommer her. Har ikke tenkt på V-hale, men skal ta en sjekk senere i kveld! Vanskelig å finne svar når man ikke vet alle spørsmålene vet du. Godt du spør når jeg er så glemsk.
        Kan sikkert fyre av mer spørsmål; Kan man differensiere vingen forskjellig i de forskjellige flightmodene?
        William Jul Ringkjøb
        Bodø MFK

        If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

        Comment


        • #49
          Noen som vet hvor mange volt og amp motakerne tåler?? og om man kan foreks ta og putte inn 2stk 6.6v batteri pakker rett i motaker eller 2stk lipo 7.4v rett inn eller må di reguleres ned?
          mvh Stin
          Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
          På vei inn i Hangaren.
          Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

          Comment


          • #50
            Mottakeren kan kjøres med 4S og 5S Nixx og 2S LiPo/LiIon/LiFe.
            Strøm... ikke mange produsenter som sier så mye her. MPX har sagt max 15A på de store scan-mottakerne jeg bruker, vet ikke hva Hitec klarer.
            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

            Comment


            • #51
              Spørsmålene fra William i #43 og #48:

              - Ja, aileron differential kan settes opp forskjellig i fasene. Når jeg kobler flapsene som ailerons ser det ut som disse følger aileron diff-settingene når de er aktive.

              - V-hale. Ja, Just a walk in the park På servoene til V-halen setter man rudder og elevator-utslag for hver av servoene begge veger uavhengig. Glem EPO osv!

              Ser at jeg ikke har funnet ut av det tomin spør om i post #31... For vel se om jeg finner noen servokurver i menyene, utenom dem i heli-menyene selvsagt! Har ikke sett det, men lurer på om man må bruke positiv expo i butterflyfasen...? Skal prøve litt, har en time til overs nå!
              Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

              Comment


              • #52
                Voicemodul og datalagring.

                Ref artikkel her.

                Nå nærmer det seg release på "Voice announce"-modul. Da skal man få telemetridataene til høyttaler eller på ørepropp. Nå kan man sannsynligvis få mer nytte av dataene!

                Click image for larger version

Name:	voice announcing system.jpg
Views:	1
Size:	28.0 KB
ID:	573878

                Og en "dings" som bindes til systemet og samler inn data. Disse kan vises på PC i ettertid. Så langt vet jeg ikke alt for mye, men 3D-visning i Google og sannsynligvis et "dashbord" på PC med playback tror jeg det blir. Info kommer nok!

                Click image for larger version

Name:	Wireless telemetri.jpg
Views:	1
Size:	25.0 KB
ID:	573877

                Når jeg har noe med specs og bilder oppdateres artikkelen.
                Og ja; skal nok beholde denne radioen
                Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                Comment


                • #53
                  ved oppgradering av softwaren vil en miste oppsettet en har i radioen fra før ?
                  Pike perfection x3
                  Race M
                  victor
                  Mini Corado
                  Graupner mc 32
                  Graupner mz 24
                  [/QUOTE]

                  Comment


                  • #54
                    Nei. Skal ikke skje, og har ikke opplevd at det skjer. Heller ikke lest at det er noe problemer med det. Men der har vært "noen" som har trøblet sakene til, jeg mistenker fingertrøbbel men ikke noe er helt idiotsikkert eller 100% feilfritt
                    Men du kan/bør gjerne legge modellene dine inn på PCen som templates hvis du har noen svært kompliserte saker som du er livredd for å miste.
                    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                    Comment


                    • #55
                      eneste jeg er livredd for er at vi går inn i en ny istid joo , programeringa skal sikkert gå ganske bra om det forsvinner
                      Pike perfection x3
                      Race M
                      victor
                      Mini Corado
                      Graupner mc 32
                      Graupner mz 24
                      [/QUOTE]

                      Comment


                      • #56
                        Sant, er så mange blå ute at jeg ikke engang orker meg ut å frese gårdsplassen

                        Regner med 1.08 er klar hvert øyeblikk om den ikke allerede har kommet. Har ikke lest noe hos Hitec siste par ukene.
                        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                        Comment


                        • #57
                          er vel på 1.06 jeg , noen store forbedringer
                          Pike perfection x3
                          Race M
                          victor
                          Mini Corado
                          Graupner mc 32
                          Graupner mz 24
                          [/QUOTE]

                          Comment


                          • #58
                            Kommer nye expo-kurver på 1.08, og en del annet snacks som heller ikke er på 1.07. Eneste "viktige" 1.07 har framfor 1.06 er telemetri-aktiveringen. Ellers er det jo litt med lyd og skjerm, timer reset metode, og annen LowBattery-funksjon på RX-batteri. Og noe annet småplukk. Har du kontroll over shutdown av antivirus, og cookies etc for nedlasting?
                            Får vel sjekke hva de lover oss på 1.08....
                            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                            Comment


                            • #59
                              da døde min etter oppgradering , får strøm men inget display eller kontakt ellers . lyset blir rødt et lite blink når jeg slår den av

                              f... må vel ha meg en ny radio da
                              Pike perfection x3
                              Race M
                              victor
                              Mini Corado
                              Graupner mc 32
                              Graupner mz 24
                              [/QUOTE]

                              Comment


                              • #60
                                Oppgraderte du både radio OG modulen?
                                Prøv å last inn 1.06 på nytt!
                                Bruker du engelsk språk på HPP22-menyene? (Anbefales visstnok)
                                Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                                Comment

                                Working...
                                X