Announcement

Collapse
No announcement yet.

ADVARSEL: (Hobbyking F-5 70mm edf)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ADVARSEL: (Hobbyking F-5 70mm edf)

    Attention Required! | Cloudflare

    Jeg kjøpte denna som første edf og trudde det var en grei ingang til "jet" fly da folk sa mye bra om den på nettet. Der tok jeg grundig feil!!!! Detta var no forbanna møkk som hadde flyegenskaper som en stein. Den gikk så sakte at du kunne løpt fran, noe som resulterte i at den flikka i hver bidige sving. Og til slutt endte det me at den "datt" ner og blei totalvrak!! Så te alle dere som leika me tankane på å kjøpe en, finn dere noe annet.
    Attached Files

  • #2
    Hæ? Min var et superfly!

    Comment


    • #3
      cool video, bra fløyet når det kom til sakte flyving med svinger. såg ut som en artig modell
      (btw: hva har skjedd med deg, lite aktiv på forumet det siste året )

      Comment


      • #4
        Originally posted by Flyfreaken View Post
        Attention Required! | Cloudflare

        Jeg kjøpte denna som første edf og trudde det var en grei ingang til "jet" fly da folk sa mye bra om den på nettet. Der tok jeg grundig feil!!!! Detta var no forbanna møkk som hadde flyegenskaper som en stein. Den gikk så sakte at du kunne løpt fran, noe som resulterte i at den flikka i hver bidige sving. Og til slutt endte det me at den "datt" ner og blei totalvrak!! Så te alle dere som leika me tankane på å kjøpe en, finn dere noe annet.
        Hva slags batteri brukte du og hvor mye veide den? Edf`er er temmelig følsomme på vekt..
        Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

        Steinar B Johansen
        Lillehammer mfk

        Comment


        • #5
          Originally posted by bad scientist View Post
          Hva slags batteri brukte du og hvor mye veide den? Edf`er er temmelig følsomme på vekt..
          Hei, jeg brukte et 2200 mah 4s G&C batteri fra Throttlestore. Er ikke helt sikker på vekt, men det virka ikke ille og han blei balansert etter manualen så det skulle vært ok. Tahustvedt, det du har er en Starmax F-5. Detta virkær som er (var) en billig kopi...
          Last edited by Flyfreaken; 31-10-10, 20:22.

          Comment


          • #6
            Takker for filmsnutt Det var morro å se min første modellflyplass igjen - 2 min gange fra huset. FYI - Trommelen som fortsatt ligger nær banen er magnetisk mtp modellfly - har hatt 3x samen støt med denne .....

            Michael Schleiss
            Polar

            Comment

            Working...
            X