Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hadeland mfk på isen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Film av Kjetil som flyr Twist 150, m Saito 180..


    Trond Winger, søndagsflyger

    EG MX2 106"
    Ultimate 71"/DLE55
    GB Yak55 2.2M/DLE55

    Comment


    • #47
      En av meg som flyr høl i lufta..


      Trond Winger, søndagsflyger

      EG MX2 106"
      Ultimate 71"/DLE55
      GB Yak55 2.2M/DLE55

      Comment


      • #48
        Hoho, det så kaldt ut!! Brrr.. var oppi parken her i forigårs, måtte bare gå hjem etter en liten tur - steike hvor kaldt!

        Uansett, jeg tar en tur imorgen jeg - så får jeg heller se hvor mye flyging det blir, er litt pysete i forhold til det med å miste følelsene i fingrene når jeg flyr..

        Tar med en kompis som jeg fikk til å kjøpe en Cessna trainer for anledningen, så det skal nå blir hyggelig uansett. Barnehagevarmedressen er klar! hoho

        Tester om jeg ikke får liv i GPSen nå, den har slått seg litt vrang om maser på at jeg skal koble den til pcn.. vil ikke starte opp. Garmen Nuvi et-eller-annet, noen som har vært borti det problemet? ..
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • #49
          Anders m 3DHS Slick 51". Mye fine landinger her


          Trond Winger, søndagsflyger

          EG MX2 106"
          Ultimate 71"/DLE55
          GB Yak55 2.2M/DLE55

          Comment


          • #50
            Originally posted by alflovvold View Post
            Hoho, det så kaldt ut!! Brrr.. var oppi parken her i forigårs, måtte bare gå hjem etter en liten tur - steike hvor kaldt!

            Uansett, jeg tar en tur imorgen jeg - så får jeg heller se hvor mye flyging det blir, er litt pysete i forhold til det med å miste følelsene i fingrene når jeg flyr..

            Tar med en kompis som jeg fikk til å kjøpe en Cessna trainer for anledningen, så det skal nå blir hyggelig uansett. Barnehagevarmedressen er klar! hoho

            Tester om jeg ikke får liv i GPSen nå, den har slått seg litt vrang om maser på at jeg skal koble den til pcn.. vil ikke starte opp. Garmen Nuvi et-eller-annet, noen som har vært borti det problemet? ..
            Hei Alf Er blitt mildere ute nå, så blir ikke så kaldt imorgen. Har primus og greier, Anders pratet om han skulle ta med grill, så skal nok få varmet oss hvis det blir ille Vi tenkte være oppå der v 11 tiden, når hadde dere hadde tenkt dere oppover? Trenger sikkert oppdatering den GPS`n din..
            Trond Winger, søndagsflyger

            EG MX2 106"
            Ultimate 71"/DLE55
            GB Yak55 2.2M/DLE55

            Comment


            • #51
              Ser leken ut den Anders! Likte spesielt godt tail-sliden på 3:35 =D

              Forresten, hva for et kamera er det brukt til å filme med?
              Honeybee CP 2

              Comment


              • #52
                Originally posted by lacappuchino View Post
                Forresten, hva for et kamera er det brukt til å filme med?
                Canon EOS 550D (18-55)
                Tom I. Arntsen

                Comment


                • #53
                  Originally posted by lacappuchino View Post
                  Ser leken ut den Anders! Likte spesielt godt tail-sliden på 3:35 =D

                  Forresten, hva for et kamera er det brukt til å filme med?
                  Ja denne er leken Og det blåste bra i tillegg.

                  Fikk flydd mange batterier i dag, og filmen er vel fra første eller andre flighten. Det ble bare mer og mer gøy utover dagen.

                  Dette er en modell som fortjener skryt

                  Comment


                  • #54
                    Ja, den Slicken flyr utrolig bra, blir spennende når 70" kommer, flyr sikkert ikke dårligere den
                    Trond Winger, søndagsflyger

                    EG MX2 106"
                    Ultimate 71"/DLE55
                    GB Yak55 2.2M/DLE55

                    Comment


                    • #55
                      Trowin: Ja, ser litt bedre ut nå - tidligere idag så var det meldt -17 på yr!

                      Har oppdatert GPS nå, men den vil jo f ikke opp.. Tok backup av filene på den, slettet alt og bootet samt kopierte filene tilbake. Nå finner den ikke kart filer! Blir gaaaal!!

                      Vi er der i 12 tiden, prøver å komme litt tidligere - men kommer litt ann på når jeg får bytta vakt med kjærringa.. Hehe

                      Jeg tar også med kamera av samme sort..

                      Ellers er ting ladet, pakket og satt klart.



                      Ellers ser jo Slicken fin ut å fly, men vingler den litt i harrier, eller er det pga. vinden?


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • #56
                        Hvinden. Blåste bra i dag

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by alflovvold View Post
                          Trowin: Ja, ser litt bedre ut nå - tidligere idag så var det meldt -17 på yr!

                          Har oppdatert GPS nå, men den vil jo f ikke opp.. Tok backup av filene på den, slettet alt og bootet samt kopierte filene tilbake. Nå finner den ikke kart filer! Blir gaaaal!!

                          Vi er der i 12 tiden, prøver å komme litt tidligere - men kommer litt ann på når jeg får bytta vakt med kjærringa.. Hehe

                          Jeg tar også med kamera av samme sort..

                          Ellers er ting ladet, pakket og satt klart.



                          Ellers ser jo Slicken fin ut å fly, men vingler den litt i harrier, eller er det pga. vinden?


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Jada, er ikke mer enn -5 ute her nå Skal se om jeg ikke skal finne ut på gulesider hvor du skal jeg, hvis ikke den "fabelaktige" GPS`n din virker
                          Er nok pga vinden tror jeg, men han stod nesten stille i harrier da
                          Trond Winger, søndagsflyger

                          EG MX2 106"
                          Ultimate 71"/DLE55
                          GB Yak55 2.2M/DLE55

                          Comment


                          • #58
                            Fin Fint.

                            Dog, i verste fall kjøper jeg bare en app på telefonen min med GPS funksjon, så jeg får det nok til.
                            Du tar med deg Slicken imorgen Anders? Jo, fikk du tatt med noen maskinskruer til meg forresten? Skulle nok ha sendt deg en PM istedenfor å skrive det her i threaden..
                            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                            Comment


                            • #59
                              Gule Sider® Kart Sjekk denne linken Alf.
                              Trond Winger, søndagsflyger

                              EG MX2 106"
                              Ultimate 71"/DLE55
                              GB Yak55 2.2M/DLE55

                              Comment


                              • #60
                                Takker!

                                Jaaaaaaaaa! Nå funker driten! Steike, jeg er god. hehe.. at ting skal være så fordømt vanskelig..
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X