Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeg synes...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by xilian View Post
    Undertøysbutikker?!
    Skal se på det, for sånn skal det jo ikke være
    underverker -> underverker
    Fred Larssen

    Comment


    • #32
      Originally posted by flarssen View Post
      underverker -> underverker
      jeg skjønner ikke hva du mener her altså.

      Slik jeg har forstått det, så skal ikke skimlinks endre på selve destinasjonen, bare
      gi meg noen få %(promille) av eventuelle salg.
      Men skal få sjekka opp bedre. Skrur det av nå.
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #33
        Originally posted by Sundtair View Post
        Skal også komme igang med å legge ut artikler om litt, bare jeg for avtalt et møte med forum eieren
        hmm.. du ville ha kursing i software'n... ?
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #34
          Originally posted by xilian View Post
          jeg skjønner ikke hva du mener her altså.

          Slik jeg har forstått det, så skal ikke skimlinks endre på selve destinasjonen, bare
          gi meg noen få %(promille) av eventuelle salg.
          Men skal få sjekka opp bedre. Skrur det av nå.
          Er det ikke et system som finner ord i teksten og gjør det om til reklamelinker?
          Det skjedde i hvertfall i denne posten: (MFN) ModellflyNytt.no
          Ordet "underverker" ble gjort om til nevnte link.
          Fred Larssen

          Comment


          • #35
            Nei. Det er SkimWords, og sånt hater jeg som pesten sjøl.
            Skimlinks skal kun gi beskjed til forhandler om at personen er kommet via meg,
            UTEN at vedkommende skal merke noe som helst forskjell på noen som helst måte.

            For å ta eksempel fra samme tråd.

            Dersom hobby24.no hadde vært med på skimlinks-systemet, og noen
            trykket på linken nevnt der, så hadde jeg fått % av salget.

            Så langt (etter ca. 3 måneder) har jeg dratt inn 88,- NOK
            Enablet det i grunn bare for å teste ut... men har skrudd av nå.

            lurer fælt på hva jeg skal bruke alle pengene på... hmm.
            Last edited by xilian; 11-10-11, 23:05.
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #36
              Jeg unner deg hver krone du kan få inn Xilian! Alt for at dette forumet skal bestå i den fatning det er i dag, for det er norges beste forum generelt sett!

              En ting jeg savner dog.. Og det er en link til deltatte diskusjoner. Altså en knapp/link som man trykker på for å få opp alle tråder man har skrevet i. Slik som på tapatalk. Jeg har spurt før og da var vell svaret at jeg måtte gå via min konto og så på innlegg av bruker men det er ikke godt nok

              Comment


              • #37
                Originally posted by xilian View Post
                Nei. Det er SkimWords, og sånt hater jeg som pesten sjøl.
                OK, trodde det var samme sak. Det var Skimwords det stod på tool-tipen som dukket opp, ja. Skimlinks høres kurant ut.
                Fred Larssen

                Comment


                • #38
                  En kan aldri tilfredstille alle. Jeg har drevet lenge med webdesign og synes dette templates med løsninger er ok. Det gjelder bare å lære seg bruken. Å fremstille noe nytt gjør bare brukeren forvirret/fustrert og en må sette seg inn i det på nytt. Kritikkverdig har dette ikke med selve oppsett/forumdel men skulle ønske at flere ønsket å bruke mer info om seg selv som navn/sted. Vi er jo som et eget samfunn/familie her og kanskje skulle jeg ønske at flere brukte sitt navn i tillegg til vettuge nick. Jeg liker det enkle profesjonelle og det er hva dette forumet er.
                  Mvh.
                  Rolv Leirro

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Trulsen View Post
                    En ting jeg savner dog.. Og det er en link til deltatte diskusjoner. Altså en knapp/link som man trykker på for å få opp alle tråder man har skrevet i. Slik som på tapatalk. Jeg har spurt før og da var vell svaret at jeg måtte gå via min konto og så på innlegg av bruker men det er ikke godt nok
                    Bruk denne inntil videre da. Skal se om jeg finner på noe enda lurere

                    Søkeresultater - (MFN) ModellflyNytt.no

                    hvis andre har lyst på samme sak, så er det bare å bytte ut userid med ditt nr.


                    Edit: Du har skjønt icon'a når du trykker på "Nye innlegg"?
                    Dersom det er en grønn pil på icon'et så har du deltatt i diskusjonen
                    Last edited by xilian; 12-10-11, 08:50.
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by xilian View Post
                      hmm.. du ville ha kursing i software'n... ?
                      Mulig det ja. Kan skrive i word osv. men har i utgangspunktet 0 interesse for data, så hva har jeg kjøpt. en eplemaskin som har gjordt livet enklere. Den har ikke fusket, det er bare Windows programmene som har tullet litt. Sender deg en mail

                      Og jeg synes forumet er veldig bra. Mange hyggelig menesker som man ikke har sett eller snakket med "live"
                      Jeg bruker RCgroups.com som jeg synes var bedre før på bildesiden.
                      Før kunne du trykke på bildene og bla igjenom alle bildene på den tråden for å finne løsningen du ville se nærmere på. Når det bilde du fant var oppe, trykket du på linken til bilde og kunne lese kommentarene til bilde.
                      Noen ganger så er det veldig mange unyttige kommentarer (jeg legger inn det jeg også, så der skytter jeg meg selv bak)
                      Om dette forumet begynner å slite så må NLF på banen. Jeg synes vi bør be om at de kansje bidrar litt? For modellnorge er ikke kjempestort og vi trenger en side som dette.
                      Jeg kan donere noen hundrelapper for dette også. Men det må være frivillig
                      Mvh Andreas
                      Stevensaero, glede i noen balsaflak.
                      PCM.at mye glede i litt carbon
                      Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Sundtair View Post
                        Jeg bruker RCgroups.com som jeg synes var bedre før på bildesiden.
                        Før kunne du trykke på bildene og bla igjenom alle bildene på den tråden for å finne løsningen du ville se nærmere på. Når det bilde du fant var oppe, trykket du på linken til bilde og kunne lese kommentarene til bilde.
                        Jeg syns det fungerer bedre nå enn før. Nå er det en link til alle vedlegg i tråden. Den ligger under bindersen til høyre for trådtittelen i lista. Du finner den også i bildeviseren som kommer opp når du velger et bilde, "pics in thread".
                        Her er et eksempel: Attachments - RC Groups

                        Kanskje en lignende løsning hadde vært noe?
                        Fred Larssen

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by xilian View Post
                          Bruk denne inntil videre da. Skal se om jeg finner på noe enda lurere

                          Søkeresultater - (MFN) ModellflyNytt.no

                          hvis andre har lyst på samme sak, så er det bare å bytte ut userid med ditt nr.


                          Edit: Du har skjønt icon'a når du trykker på "Nye innlegg"?
                          Dersom det er en grønn pil på icon'et så har du deltatt i diskusjonen
                          Takk, den kan brukes Xilian Ja, jeg er klar over det med den grønne pilen.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Sundtair View Post
                            Det kan være noen som har en jobb som gjør at man vil være anonym, eller en kone som har en jobb der trusler er hverdagen. som igjen gjør at man ikke vil kringkaste bosted og fult navn. Men at det går ann å sende meldinger via en link er jo fint. slik at den som ønsker det kan "være anonym"

                            Ellers synes jeg denne siden er toppen. Bruker for mye tid her i steden for å bygge, jeg misuner ingen men blir heller inspirert og imponert over hva folk får til. Venter på fortsettelsen om det store flyet

                            Skal også komme igang med å legge ut artikler om litt, bare jeg for avtalt et møte med forum eieren
                            Tråden om det store flyet, ja. Skulle gjerne donert litt for å se det der ferdig
                            Geir


                            3D plane - 1D brain

                            Comment


                            • #44
                              Glemte en ting. Gamle utdøende tråder burde slettes..
                              Mvh.
                              Rolv Leirro

                              Comment


                              • #45
                                Njaaaa. Ikke helt enig, for jeg har lurt på mangt, gjort en søk og funnet svar også i gamle tråder.
                                Geir


                                3D plane - 1D brain

                                Comment

                                Working...
                                X