Announcement

Collapse
No announcement yet.

Utsyr stjålet i Trondheim

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Utsyr stjålet i Trondheim

    Natt til i dag 14.12 har tyver brudt seg inn i kjelleren der jeg bor og stjålet.
    Et stk Helikopter.
    En Robbe radio
    En Saito FG 36 firtakter.
    En Moki 50 VT
    En Moki 150 stjerne
    En Supertigre 2500

  • #2
    ahh, kjipt! håper virkelig at du finner igjen svinene og tingene dine!!!!!!!!
    Sondre Olsen Viskedal
    - Great Planes Extra 300 Patty wagstaff -
    - Eflite Blade 400 -
    - Spektrum Dx6i -
    - Parkzone Extra 300 -

    Comment


    • #3
      Det var målrettet brekk! Håper at Politiet ikke henlegger saken "På grunn av manglende bevis" og at du får igjen utstyret ditt i god stand.
      Vennlig Hilsen
      Arne Husby

      Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

      Comment


      • #4
        Et lite tips: Følg med på Qxl.no

        Comment


        • #5
          Fy fan! Jævla simpelt, for simpelt til jeg kan tro det er noen fra det aktive rc-miljøet i Norge, men en veit jo aldri. Er jo endel fra østeuropa som drar på turne om dagen og rapper alt de veit har verdi. Har det vært knekk hos flere rundt der du bor, eller er du eneste ramma? Det sier hvertfall litt om åssen typer som har vært på "jobb". Har det vært en bølge er det stor sjans for det er på et lastebillass alt. Hvis ikke er det noen som har funnet ut at det er en dyr hobby; alt fra amfetamin-skaller på rocketurne til heroinister/junkies som kun stjeler for vinning og har kjøper før brekket (som da gjerne er bestilt). Men følg med på nettauksjoner som rofla sier, bidit.no, qxl.no osv.
          Kommer sjøl til å legge meg dette på minnet; skal de i Norsk luftrom er det vel langt unna midt-Norge, tenker jeg..Blei det ikke rappa utstyr i bergen for litt sida oxo, a? Litt rart noe så sjeldent skjer så tett..sammenheng, tru?

          Har du noen bilder av modellene/utstyret? Lettere å kjenne igjen om vi veit hva som bør vekke mistanke..

          Lykke til, håper virkelig du får tilbake alt!
          Jo Skavhaug

          ..sånn ca..

          Comment

          Working...
          X