Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye fly

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Lite dagslys... du bor langt nord?
    Men modellen så ut til å fly helt supert.
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #17
      pent fly. men hadde det ikke vært bedre å fly der det ikke er så mye lyktestolper og biler
      syntes det er like gøy å se på som det er å fly
      carl goldberg ultimate
      DJI S900
      piper pawnie el kjærre


      Futaba 14SG
      diverse epp tjafs
      Per-Egil Furuseth

      Comment


      • #18
        Bor et stykke opp i Nord ja
        Det er ikke så mange alternativer og velge mellom her når det er snø.
        ParkZone Ultra Micro J-3 Cub - HobbyZone Super Cub - STM Cessna 350 Corvalis - Cessna Skywagon 185
        E-flite Blade 120 SR - E-Sky Lama V4
        Traxxas E-Revo 1/10 Brushless
        Spektrum DX6i

        Comment


        • #19
          Sånn ca. hvor langt opp i nord bor du? Trenger ikke svare om det er hemmelig
          Jon-Brage Hoel Andorsen
          -------------------------------------------------------------------------
          Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

          Alt flyr bare du har nok motor!

          Comment


          • #20
            Litt utenfor Alta
            ParkZone Ultra Micro J-3 Cub - HobbyZone Super Cub - STM Cessna 350 Corvalis - Cessna Skywagon 185
            E-flite Blade 120 SR - E-Sky Lama V4
            Traxxas E-Revo 1/10 Brushless
            Spektrum DX6i

            Comment


            • #21
              Jeg synes ski funker bra da får man adskillig større tumleplass.
              -63.
              Graupner MC
              JR
              Multiplex
              Turnigy.
              Fly, alt for mange.

              Comment


              • #22
                Må si du er modig som flyr i så lite lys! Men ganske bra film. Jeg har også en Corvalis, og liker den godt (se blide på nettsiden til elefun tatt i hangaren på Notodden). Har flydd en del med en enklere modell, så klarte overgangen bra. Og så har jeg brukt masse simulator: FMS med en modell som heter Swiss Sport med nesten samme bevegelser som Corvalis. Jeg har vært tilskuer til utrolig mye modellflyging (speaker på stevne), så jeg har funnet ut at det er tre faktorer for å fly godt: Trening, trening og trening! Happy Flying!
                Krasj? Nei - det var en touch-and-go med for mye touch og for lite go.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Straffa View Post
                  Hadde nok litt for lite throttle ved take off. Skulle heller ikke ta av, bare kjenne litt på flyet
                  Har nå tatt min første skikkelig flytyr med 350 og det skjedde når det var mørkt ute!
                  .
                  .
                  Veldig bra flydd, jeg satte lys på et Depron fly jeg hadde laget, rødt på venstre og grønt på høyre (slik som på skip)
                  + hvit lys på hale. Det fungerte greit da viste jeg stort sett hvilken vei det fløy. Tenkte jeg skulle fly det på
                  nyttårs aften men det var for mye vind sukk ... gidder ikke fly i mørket nå det er nemlig fort det står et tre i veien
                  uten lys ...

                  mvh
                  Odd H.

                  Comment

                  Working...
                  X