Announcement

Collapse
No announcement yet.

nettopp bestilt DC 3 Dakota

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nettopp bestilt DC 3 Dakota

    Hei,jeg er fersk her inne og ganske fersk modellflyger. Nettopp bestilt DC3 fra Elefun, og lurer på om det er noen her som har den ??
    E de vindstillt idag da tru...?

  • #2
    Originally posted by NordstadRC View Post
    Hei,jeg er fersk her inne og ganske fersk modellflyger. Nettopp bestilt DC3 fra Elefun, og lurer på om det er noen her som har den ??
    Velkommen til en fantastisk hobby! Om du er helt fersk og ikke har flydd 3-akse fly før så vil jeg anbefale deg en simulator.
    Jon-Brage Hoel Andorsen
    -------------------------------------------------------------------------
    Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

    Alt flyr bare du har nok motor!

    Comment


    • #3
      Takk for det Har flydd en del simulator, og flydd en del ganger med cessnaene mine siden i fjor høst. Også flydd litt Airbus A380.
      Bor litt avsides til, så jeg har asfaltert flystripe hjemme Men kaller meg fersk enda Men hva er et 3-aksefly?Sjekk ut flyvideoene mine her:
      E de vindstillt idag da tru...?

      Comment


      • #4
        3-akse er et fly med balanseror, sideror, og høyderor. Det vil si at flyet kan rotere rundt alle sine 3 akser. X Y og Z akse. Noen fjernstyrte fly har bare høyde og sideror altså 2 akser. Da blir det en helt annen måte å fly på enn 3-akse.


        Sendt fra min iPhone med Tapatalk.
        Jon-Brage Hoel Andorsen
        -------------------------------------------------------------------------
        Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

        Alt flyr bare du har nok motor!

        Comment


        • #5
          Du må legge ut noen bilder a maskin når han kommer, og velkommen te en kjempe hobby

          Comment


          • #6
            Jo,takk for det Bilder kommer vel etterhvert
            E de vindstillt idag da tru...?

            Comment

            Working...
            X