Announcement

Collapse
No announcement yet.

nybegynner og krasj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    jaja da har jeg krasjet ennå en gang og blir en del rep i kveld, nesehjulsfeste brukket av for 3 gang så nå blir det nok å prøve å fly uten understell da dette virker litt tungt for flyet, mont ski.
    fikk det bedre til uten dette tidligere så vi får se.
    har også fått kjøpt meg kicker etter har sett her at det er tingen, men kan ikke si dette er noe å rope hurra for, men er sikkert bruker feil.
    bruker isopor lim som fulgte med til å lime plast til isopor, lim på isopor (epo) og kicker på plast .
    har også bestillt ny motor i dag da min ikke vile gå , bare hakket så den holdt ikke lenge.

    Comment


    • #17
      Bra dere holder på og ikke "gir opp" Får håpe det går bedre neste gang! Skikkelig moro å få ting til.
      Kristoffer Rosmo
      Vingtor RC Klubb
      Great Planes Super Sportster 40
      SebArt Wind S110
      Clik 2.0

      Comment


      • #18
        ja her er det bare å rep, og ut igjen. var planer om å prøve idag men regn og sludd funker dårlig
        så får se i morgen.
        har forsterket cowling m tape+ litt tape over svake steder og kuttet ut landings understell og kaste igang isteden.

        Comment


        • #19
          hei, ta dere en tur til den lokale flyklubben evnt på isen i melsomvik.der er det vel folk hver helg.så kan noen ta opp flyet og trimme det inn.regner med at dere blir tatt godt imot og får en lærerik dag.alt blir så mye lettere når det er noen kyndige tilstede.men som nevnt tidligere det er viktigå ikke gi seg,plutselig så løsner det
          Terje syvertsen
          www.ModumModellSportklubb.com
          3dhs edge mintor 38
          C-arf edge dle 111 v3.
          C-ARF extra 330l da 100.

          Comment


          • #20
            Blir det vær kan jeg nesten garantere stinn brakke i melsomvik til helga. Var masse i helga som var, og forrige og forrige...

            Og hjelp til flyet kan du også få. Bare å spørre noen.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Tom I. Arntsen

            Comment

            Working...
            X