Announcement

Collapse
No announcement yet.

GoPro HD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Kult med timelapse! Er det deg som jobber? Er det mulig å få fatt i en slik genser evt tskjorte?

    Comment


    • #17
      Jeg er tjukken som tjener til livets opphold ja

      Tshirts etc kommer. TTT :/

      For spes. Int. Så brukte jeg 1 sec delay her.
      Har også croppa bildet mye...
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #18
        GoPro HD er vel beste "PnP" alternativ for onboard recording akkurat nå tipper jeg. Eneste jeg savner er 1080p 60fps, litt bedre lysfølsomhet/valgfritt område eksponering og mulighet til å skifte linse uten å demontere kameraet.

        Comment


        • #19
          Jab sjikklig flott den filmen der, tatt med en skywalker ?
          Min Hjemmeside..

          http://sveininge.iflogg.com

          Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

          Comment


          • #20
            Jepp. Kombinasjonen Skywalker, GoPro og billig HK elektronikk (Turnigy, HXT900 servoer) fungerer glimrende. Filmet grytidlig en blikkstille sommer morgen, noe som forresten var veldig uvant da vi Haugalendinger er vandt med at det ALLTID blåser på stripa..

            Comment


            • #21
              Jeg hadde en slik skywalker liggende en stund jeg også, men interessen for flyet ble med at den lå i eska så jeg solgte den: )
              jeg har en slik falcon vinge, men har enda ikke funnet en motor som jeg synes fungerer optimalt på den, men tenkte den hadde funket greit som fpv.

              jeg bruker gopro og en 5,8 ghz videolink til fatshark briller, også en kjip osd fra hobbyking.
              Nå er det bare og få den multiwii kontrollern til og fungere sjikkelig så t-coptert mitt kommer seg i lufta.
              Min Hjemmeside..

              http://sveininge.iflogg.com

              Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

              Comment

              Working...
              X