Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nyttig(?) info funnet på webside. Beregnet for helt ferske som vil lære litt om fly.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nyttig(?) info funnet på webside. Beregnet for helt ferske som vil lære litt om fly.

    Qwiki - Alpha

    Hvor matnyttig denne infoen er for en nybegynner, kan diskuteres, men man lærer litt som nybegynner.

    Er også masse annen info på siden, om litt av hvert.
    Last edited by spitmk16; 26-01-11, 15:20.
    Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

  • #2
    Den siden var litt for "fancy" til å være praktisk. Denne webdesign er litt forvirrende, og det legges mer vekt på fikse løsninger enn nyttig info og navigering.
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

    Comment


    • #3
      i følge denne siden så svinger man med balanserorene og høyderoret.. Hvorfor må jeg da bruke sideror.. lol..
      syntes det er like gøy å se på som det er å fly
      carl goldberg ultimate
      DJI S900
      piper pawnie el kjærre


      Futaba 14SG
      diverse epp tjafs
      Per-Egil Furuseth

      Comment


      • #4
        Originally posted by ArneH View Post
        Den siden var litt for "fancy" til å være praktisk. Denne webdesign er litt forvirrende, og det legges mer vekt på fikse løsninger enn nyttig info og navigering.
        Ja enig, den var håpløs, slitsom navigering, men bra stoff når jeg først fant det.
        Aeolus 50 3D Nitro
        KDS 450 S CF fult oppgradert
        Futaba T6exh

        Comment

        Working...
        X