Announcement

Collapse
No announcement yet.

nybegynner lavbudsjetts fly

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Det merker du når propellen ikke går rundt mer (hehe) som du ser på videon jeg har lagt ut (dårlig m/mobil)så flyr jeg ca 10 min 3c2200 du merker når batteriet blir dårligere

    Comment


    • #77
      Jeg ser at denne: HZ Super Cub anbefales varmt på RCG og Wattflyer. Den er kommet i ny utgave med bedre elektronikk og LIPO. Men det er nok lurt å skru av anti krasj teknologien, når man skal fly over snøen. Det er nesten så jeg har lyst på en, selv om jeg har nok fly. Men denne gir kanskje en god mulighet til endelig å lære seg å fly.
      Vennlig Hilsen
      Arne Husby

      Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

      Comment


      • #78
        Takk for svar!

        Noen som har noen erfaring med leveringstid fra throttlestore?

        Comment


        • #79
          Originally posted by AOK View Post
          Takk for svar!

          Noen som har noen erfaring med leveringstid fra throttlestore?
          Jeg bestilte en clouds fly nå på mandagskvelden og den kom fredag! Tro den hadde kommet torsdag men da den hadde fått seg en trøkk, ble den stående i Oslo en stund da posten måtte frem med teipen
          Kom heldigvis uskadet frem!
          Henrik Lauvli
          Clouds fly, Kyosho Calmato, Kyosho Calmato Sports
          TWM Cub Clipped Wing 1/6, Raptor 50 og Futaba 6EX
          MIkroflyger

          Comment


          • #80
            Originally posted by AOK View Post
            Takk for svar!

            Noen som har noen erfaring med leveringstid fra throttlestore?
            Har bestilt fra TS noen ganger, de sender som regel pakken 0-2 dager etter bestillingen. Ikke noe problem altså
            Kristoffer Rosmo
            Vingtor RC Klubb
            Great Planes Super Sportster 40
            SebArt Wind S110
            Clik 2.0

            Comment


            • #81
              De er rask å sende, og har god teknisk service. Leveringstid avhenger av posten, men normalt 2-5 dager
              Jon-Brage Hoel Andorsen
              -------------------------------------------------------------------------
              Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

              Alt flyr bare du har nok motor!

              Comment


              • #82
                Originally posted by ArneH View Post
                Jeg ser at denne: HZ Super Cub anbefales varmt på RCG og Wattflyer. Den er kommet i ny utgave med bedre elektronikk og LIPO. Men det er nok lurt å skru av anti krasj teknologien, når man skal fly over snøen. Det er nesten så jeg har lyst på en, selv om jeg har nok fly. Men denne gir kanskje en god mulighet til endelig å lære seg å fly.
                Flyet er sikkert bra men ... "Motor Size:480 brushed" ... regn med å skifte
                børstemotoren raskt + girkasse ... + ESC ++. Velg et fly med børsteløs
                motor alt annet er stort sett søppel ... satt på spissen.

                Odd H.

                Comment


                • #83
                  Velg et fly med børsteløs
                  motor alt annet er stort sett søppel ... satt på spissen.
                  Den var litt spiss ja. Selvsagt yter børsteløse motorer bedre, og varer lenger. Men for å komme i gang, er 480 motoren sikkert grei. Men jeg forstår ikke at HobbZone ikke setter en moderne børsteløs motor i denne bestselgeren med en gang. Prisforskjellen i dag er vel ikke så enorm.
                  Vennlig Hilsen
                  Arne Husby

                  Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

                  Comment


                  • #84
                    Da er Cessna 182 EPO 141 bestillt

                    Comment


                    • #85
                      Grattulerer Detta blir bra

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Flyfreaken View Post
                        Grattulerer Detta blir bra
                        Takk for det


                        Noen som vet om det går an å laste ned cessna modellen til real flight flysim?

                        Comment


                        • #87
                          Du vil aldri finne en modell som oppfører seg 100% som den du har selv uansett, og en sim vil aldri simulere godt nok til at du stiller 100% klar for å fly første gang. Så du kan sikkert bruke en av de Cessnamodellene som allerede eksisterer, de er nærme nok den du har på vei til at du får en god følelse av hvordan din vil fly.

                          Comment


                          • #88
                            Problemet er bare det at det er ingen cessna på spillet

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by AOK View Post
                              Problemet er bare det at det er ingen cessna på spillet
                              Du trenger ikke en cessna på simulator for å bli god å fly cessnaen din. Bruk en vanlig trainer eller en piper cub til å trene med.
                              Jon-Brage Hoel Andorsen
                              -------------------------------------------------------------------------
                              Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

                              Alt flyr bare du har nok motor!

                              Comment


                              • #90
                                Jaybbe har forsåvidt rett, så lenge det er en høyvinget trainer så er det godt nok, men det er en Cessna i Realflight, iallefall i 4'ern, jeg har fløyet den selv flere ganger. Mulig den er fjernet fra 5'ern, eller har du kanskje Basicutgaven?

                                Comment

                                Working...
                                X