Announcement

Collapse
No announcement yet.

EPP, EPO, Depron, hvor kjøpe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Kyrre View Post
    Jeg har fått disse blå-grønne platene tilsendt, uten at jeg husker hvorfra, men jeg skulle gjerne hatt flere og helst hvite. Moss Hobby er dessverre ute av biznizz (med mindre de ha gjenoppstått).

    herfra kanskje? Underlagsmatte 6mm Reflekta/Depron 0,5x1,2m... - Elby - Nettbutikk

    Comment


    • #17
      Eg bestilte nokre 2 og 6mm plater frå Elby. Vart ringt opp av ein derifrå som starta samtalen med "hvor stort fly skal du egentlig lage?" (pga lite volum, tok han ein råsjanse på at eg skulle lage fly og ikkje isolere golvet mitt!) Litt morosamt!
      Runar Sandnes
      Medlem i Gloppen modellflyklubb

      ------
      Constantly fighting gravity

      Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

      Comment


      • #18
        Originally posted by RunarS View Post
        Eg bestilte nokre 2 og 6mm plater frå Elby. Vart ringt opp av ein derifrå som starta samtalen med "hvor stort fly skal du egentlig lage?" (pga lite volum, tok han ein råsjanse på at eg skulle lage fly og ikkje isolere golvet mitt!) Litt morosamt!

        Hehe, det er nok en del som har kjøpt flymateriell der ja

        Comment


        • #19
          Originally posted by RunarS View Post
          Eg bestilte nokre 2 og 6mm plater frå Elby. Vart ringt opp av ein derifrå som starta samtalen med "hvor stort fly skal du egentlig lage?" (pga lite volum, tok han ein råsjanse på at eg skulle lage fly og ikkje isolere golvet mitt!) Litt morosamt!
          He, he, det var nok elby jeg bestillte fra for jeg fikk også samme spørsmål Greit og billig material å bygge med, men forferdelig farge.

          Comment


          • #20
            Jeg kjøpte plater med kapron på elektroplast, men de er desverre blitt bølgete i formen, før i tiden var de helt slette som annen depron, gikk å lage modellfly med dem alikevel, men ble mer knotete. vanskelig å bygge nøyaktig med platene.
            Er det noen som har erfaring med å bestille fra England? fant denne siden:
            http://greenairdesigns.com/ejc/index...ials/foam.html
            MVH
            Eystein
            Attached Files
            Last edited by roffe_ek; 26-08-12, 13:53.

            Comment


            • #21
              Kan også kjøpe orginal depron fra Tyskland til ca 860 kroner for 40 plater 3mm eller 20 plater 6mm, ser ut som de sender innen EU i såfall, har sendt dem mail for å spørre om de sender til Norge også kommer toll og frakt på det i tillegg men blir ikke nødvendigvis så voldsomt dyrt alikevel og en vil vel ha depron for livstid med slike mengder. Dette er den orginale depronen.
              Depron / EPP: 1 Karton Depron Dämmplatten 3 mm, 40m², incl. Versand -

              Comment


              • #22
                jeg kjøper min depron på varme og bad. det er den hvite typen. ellers kjøper mange grå depron på megaflis og har ingen problemer med det.
                aaarg! 15m/s vind nå igjen!

                Comment

                Working...
                X