Announcement

Collapse
No announcement yet.

Poju Stephansen, Maximum - tegning?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poju Stephansen, Maximum - tegning?

    Hej,

    Blev det publicerat ritningar (tegning) på den kände norske F3A flygaren Poju Stephansen's Maximum flygplan (Maximum 1 - Maximum 12, tror 12 var den sista versionen)?

    Kanske finns ritningar i nån modellflyg tidning - RCM&E, Model Airplane News, RCM, FMT - nån som vet?

    Läste i Fly-Nytt nr 3 1969 om Poju Stephansen och hans Maximum-9 men sidan 39 saknades där det stod mer, kanske fanns det ritning där? (MFN) ModellflyNytt.no

    Mvh
    Bo
    Attached Files
    Last edited by bem; 23-02-11, 19:18.

  • #2
    Har sendt deg et PM...

    Hilsen Einar -

    Comment


    • #3
      Noen som har tegningen til Maximum 4, det er virkelig et fly kunne tenke meg å bygge og hadde vært knall om noen har tilgang til tegningen til den. Var flere i mitt lokalmiljø i Rakkestad når jeg startet med modellfly som fløy de og kan huske at de var noen smykker av noen fly med gode flyegenskaper.
      - Håvard Glad Andreassen
      - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

      Comment


      • #4
        Originally posted by flypilot View Post
        Noen som har tegningen til Maximum 4, det er virkelig et fly kunne tenke meg å bygge og hadde vært knall om noen har tilgang til tegningen til den. Var flere i mitt lokalmiljø i Rakkestad når jeg startet med modellfly som fløy de og kan huske at de var noen smykker av noen fly med gode flyegenskaper.
        Fant bare denne enkle tegningen, står noen mål her og der, men de er ikke særlig detaljerte dessverre.
        Click image for larger version

Name:	Maximum 4.jpg
Views:	1
Size:	93.1 KB
ID:	610602

        Comment

        Working...
        X