Viser resultatene 1 til 4 av 4

Ble medlem
    Feb 2011
    Post Thanks / Like
    Thanks
    0
    Kraft
    0

Standard Poju Stephansen, Maximum - tegning?

Hej,

Blev det publicerat ritningar (tegning) på den kände norske F3A flygaren Poju Stephansen's Maximum flygplan (Maximum 1 - Maximum 12, tror 12 var den sista versionen)?

Kanske finns ritningar i nån modellflyg tidning - RCM&E, Model Airplane News, RCM, FMT - nån som vet?

Läste i Fly-Nytt nr 3 1969 om Poju Stephansen och hans Maximum-9 men sidan 39 saknades där det stod mer, kanske fanns det ritning där? http://www.modellflynytt.no/thread23968.html#post219418

Mvh
    Bo
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder Maximum_Fly_Nytt_nr3_1969.jpg   Maximum-10_1971_F3A_WC.jpg   Maximum-11_1973_F3A_WC.jpg   Maximum_Fly_Nytt_nr3_1969_00.jpg  
    Sist endret av bem; 23-02-11 kl 20:18

E-RJ sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Post Thanks / Like
    Thanks
    5
    Kraft
    0

Standard

Har sendt deg et PM...

Hilsen Einar -

flypilot sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2004
    Post Thanks / Like
    Thanks
    108
    Kraft
    0

Standard

Noen som har tegningen til Maximum 4, det er virkelig et fly kunne tenke meg å bygge og hadde vært knall om noen har tilgang til tegningen til den. Var flere i mitt lokalmiljø i Rakkestad når jeg startet med modellfly som fløy de og kan huske at de var noen smykker av noen fly med gode flyegenskaper.
    - Håvard Glad Andreassen
    - Warbirds over EVJE 2017 -> https://www.facebook.com/events/738323526319439/

SmurfAir sin avatar
    Ble medlem
    May 2013
    Post Thanks / Like
    Thanks
    173
    Kraft
    0

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av flypilot Vis post
    Noen som har tegningen til Maximum 4, det er virkelig et fly kunne tenke meg å bygge og hadde vært knall om noen har tilgang til tegningen til den. Var flere i mitt lokalmiljø i Rakkestad når jeg startet med modellfly som fløy de og kan huske at de var noen smykker av noen fly med gode flyegenskaper.
    Fant bare denne enkle tegningen, står noen mål her og der, men de er ikke særlig detaljerte dessverre.
    Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		Maximum 4.jpg
Visninger:	36
Størrelse:	93,1 KB
ID:		80380

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  
Annonse