Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dagens Finn.no annonse :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det følger med en 7 kanals mottaker også, så 1000 er ikke så langt unna hva det vil koste å importere dette selv. Men det er vel verdt å nevne at du får en original Spektrum DX6i for 200 mer, dog uten mottaker, men i det minste handler du med en norsk forhandler som kan være greit om du skulle få trøbbel med den. Og mottakere får du fra 6$ og opp fra Hobbyking. Jeg har hatt DX6i og har nå en Orange som back up, og likte DX6i'en best, den føles rett og slett ikke så billig, selvom de egentlig er veldig like.
    Last edited by Kyrre; 02-10-13, 12:06.

    Comment


    • På Finn så inngår også en mottager.

      Sender: 64,99 USD
      Mottager: 19,95 USD
      Frakt Singpost: 39,99 USD
      Tilsammen 122,93 USD *(kurs Norges bank 5,999 = 737,47 NOK. +25 % = 921,83 + fortollingsgebyr 125.- = 1046,83.-


      edit: (Kyrre var visst inne samtidig mens jeg regnet ut)
      Last edited by bth; 02-10-13, 12:07.
      Bfight 210
      De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
      De Havilland DH 2 skala 1/5,3
      Phoenix RC Club

      Comment


      • Takk for info. Jeg hadde mottager fra før, så har bestilt bare senderen fra hk. Siste delen som mangler for en ekte amatør å få quad'en sin opp i luften!

        Comment


        • Tar opp igjen denne tråden etter å ha funnet denne mildt sagt optimistiske FINN annonsen. 4000 for en EPP model med nypris på en drøy tusing, et par batterier og en billig radio, lykke til.
          Last edited by Kyrre; 20-09-15, 10:59.

          Comment


          • Originally posted by Kyrre View Post
            Tar opp igjen denne tråden etter å ha funnet denne mildt sagt optimistiske FINN annonsen. 4000 for en EPP model med nypris på en drøy tusing, et par batterier og en billig radio, lykke til.
            hehe, det er lov å tru på julenissen
            Last edited by ole.foll; 20-09-15, 12:36.
            Ole Kr Follstad

            BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
            PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
            EF Extra 300 60"
            EF Extra 300 104" Eme120
            GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
            ESM Bearcat, NGH 38cc
            Phoenix p51D Mustang, Dle55
            Phoenix K8b, 1:2,5 6m
            Hangar 9 Piper cub 1\4
            Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

            Comment


            • det der er ren svindel ja... hoho
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • Originally posted by xilian View Post
                det der er ren svindel ja... hoho
                Jeppz. De fleste vet vel at dette er verdt en brøkdel av hva han forlanger for den. Men kjipt hvis det går utover en stakkars nybegynner uten peil som tror han gjør ett "godt" kjøp. Det er svindel. Jeg har lyst til å sende youtube videoen til han, men får vel la være..hehe
                Last edited by ole.foll; 20-09-15, 12:54.
                Ole Kr Follstad

                BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
                PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
                EF Extra 300 60"
                EF Extra 300 104" Eme120
                GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
                ESM Bearcat, NGH 38cc
                Phoenix p51D Mustang, Dle55
                Phoenix K8b, 1:2,5 6m
                Hangar 9 Piper cub 1\4
                Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

                Comment


                • Min mening er at hvis noen faktisk kjøper dette for 4000 så kan dem skylde seg selv. Med internett tilgang er det veldig enkelt å finne ut hva ting koster og er verdt brukt. Men det kan jo være at selger bare vil unngå å underprise det han selger, og vil godta bud godt under 4000.

                  Comment


                  • Hvem kan si nei til ett slikt knalltilbud Usjda
                    Balsa

                    Comment


                    • Originally posted by xilian View Post
                      det der er ren svindel ja... hoho
                      Fikk en forklaring her :

                      Har slettet anonsen inn til videre
                      Så det var kommet en reaksjon
                      på pris,det flyet ble kjøpt på elefun
                      når det kosta 1995,så er det vel utstyr for en tusing,ser det koster
                      995 på elefun nå . så da får vi se litt.
                      Bfight 210
                      De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                      De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                      Phoenix RC Club

                      Comment


                      • Det flyet har da aldri kostet 1995 hos Elefun? Dette lukter lurendreier lang vei!

                        Comment


                        • RCF Backyard SBach EPP ARF 1.2m

                          Har alltid kosta 995 (eller mindre når det har vært på tilbud). Melder konsekvent fra til Finn når jeg ser sånne ting som det der, men de agerer jo aldri på det siden de ikke har noe direkte ansvar for at folk ikke blir svindla...
                          Propellen skal være på toppen!
                          Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                          Comment


                          • Synd man ikke kan kommentere direkte på FINN, slik man kunne på QXL i gamle dager. Skjønt, det kan også slå tilbake slik jeg opplevde en gang når en gjøk prøvde å påstå at produktet jeg solgte ikke var det jeg utga det for å være, noe det absolutt var.

                            Comment


                            • Originally posted by bjornal View Post
                              RCF Backyard SBach EPP ARF 1.2m

                              Har alltid kosta 995 (eller mindre når det har vært på tilbud). Melder konsekvent fra til Finn når jeg ser sånne ting som det der, men de agerer jo aldri på det siden de ikke har noe direkte ansvar for at folk ikke blir svindla...
                              Stemmer det, har pleid å koste 995 til vanlig, nå var det riktig nok komplett med et Turnigy-oppsett (Motor,Esc) servoer og en billig HK-radio, men likevel så var 4K for det der langt over markedspris som brukt, og også antagelig mer enn nypris komplett oppsatt. Hehe anonnsen forsvant gitt

                              Men det (unnskyld) skrotet, som Wulf linket til er jo ikke gangbar vare i det hele tatt. Ikke engang et potensielt RC-Museum ville ha stilt ut det der..

                              Comment


                              • Irvine 20 ække så halvgæærn da. Men maks en hundrings for sånt noe. Tittelen på annonsen er ganske fornærmede og...
                                Last edited by bjornal; 21-09-15, 16:54.
                                Propellen skal være på toppen!
                                Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                                Comment

                                Working...
                                X