Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dagens Finn.no annonse :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dagens Finn.no annonse :)

    """"""""""Billlig""""""""" turnigy radio

    Den radioen koster vel 50-60 usd fra hobbycity hehe litt av en luring det derre.
    Min Hjemmeside..

    http://sveininge.iflogg.com

    Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

  • #2
    Det er annonser som dette som gjør at jeg ønsker meg kommentar/spørsmålsfelt slik det er på QXL feks. Dette er rett og slett frekt og det synes jeg man skulle fått mulghet til å kommentere offentlig. En ting er folk som selger brukte ting til nypris, men dette er jo nærmest kriminelt, og jeg tviler sterkt på at han har tastet feil pris.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Kyrre View Post
      Det er annonser som dette som gjør at jeg ønsker meg kommentar/spørsmålsfelt slik det er på QXL feks. Dette er rett og slett frekt og det synes jeg man skulle fått mulghet til å kommentere offentlig. En ting er folk som selger brukte ting til nypris, men dette er jo nærmest kriminelt, og jeg tviler sterkt på at han har tastet feil pris.
      Måtte bare sende en epost og spørre om han var gal... man får jo radioen tilsend for 660 kr inkl frakt, moms osv osv, og hvor ofte betaler man moms ifra hobbyking/hobbycity.

      Comment


      • #4
        53.79 dollar. pluss frakt
        trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
        trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
        arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
        PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
        homemade quad med diverse elektronikk.
        noen depronkjerrer.
        futaba10c 2.4ghz.
        radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

        Comment


        • #5
          Originally posted by lillejon78 View Post
          53.79 dollar. pluss frakt
          Stemmer, dvs 660 kr med alt inn i norge (og da momser du den også)

          Comment


          • #6
            Originally posted by xillianto View Post
            Stemmer, dvs 660 kr med alt inn i norge (og da momser du den også)
            I såfall må det være utgangspunktet så lenge den ikke finnes til salgs i norske butikker.
            Men å si at "man betaler ofte ikke moms fra Kina" blir helt tullet å komme med for varer som overskrider momsgrensa.
            Man kan ikke ta utgangspunkt i at ulovlig import skal være styrende for norske priser. Hverken nytt eller brukt.
            Forøvrig er jeg enig. Jeg irriterer meg også kraftig over disse luringene.
            arhennie

            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
            http://hadelandmfk.no/
            www.henniehobby.no/arne

            Comment


            • #7
              Originally posted by arhennie View Post
              I såfall må det være utgangspunktet så lenge den ikke finnes til salgs i norske butikker.
              Men å si at "man betaler ofte ikke moms fra Kina" blir helt tullet å komme med for varer som overskrider momsgrensa.
              Man kan ikke ta utgangspunkt i at ulovlig import skal være styrende for norske priser. Hverken nytt eller brukt.
              Forøvrig er jeg enig. Jeg irriterer meg også kraftig over disse luringene.
              Uansett er prisen 1/3 av hans pris, og da nyinnkjøpt ifra kina og sendt hit (dog noe ventetid da i forhold til og kjøpe en i norge)

              Comment


              • #8
                Originally posted by xillianto View Post
                Uansett er prisen 1/3 av hans pris, og da nyinnkjøpt ifra kina og sendt hit (dog noe ventetid da i forhold til og kjøpe en i norge)
                desverre er det garantert en djevel som kommer til å bli lurt. noen som har sendt han mail å spurt hvor han har kjøpt den? om han har kvittering osv m.t.p garanti å sånn?
                trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
                trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
                arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
                PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
                homemade quad med diverse elektronikk.
                noen depronkjerrer.
                futaba10c 2.4ghz.
                radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

                Comment


                • #9
                  Originally posted by lillejon78 View Post
                  desverre er det garantert en djevel som kommer til å bli lurt. noen som har sendt han mail å spurt hvor han har kjøpt den? om han har kvittering osv m.t.p garanti å sånn?
                  nei spurte han ikke ang pris, Men sendte han en mail og fortalte hva den radioen koster som ny...

                  Comment


                  • #10
                    Da har jeg et spørsmål.... Har ikke folk lov til å tjene penger her i landet? Om jeg kjøper noe for 100kr og selger det for 200kr..:Er jeg spik spenna gal da?? Nei....
                    Youtube: Flygutta
                    -----------------------------
                    Fly:Pilot-Rc Sbach 50cc elektro,Sebart Sukhoi 50Ev2, Sebart Pitts Python 50E, Sebart Angel 30E, Sebrart Katana 120E, Seagul Decathlon 60s, Kinetic 800, axn floater, Phoenix Yak 60s, Multiplex Fun Cub, SuperSport 40s, GP Yak 54, Multiplex Twister, Giant Cessna 182, P47Funfighter, AT-6 Texan Funfighter.
                    Heli: T-rex 700,T-rex 450
                    Kleff@ [Arne Ivar Kleven]
                    (34 år ung)
                    www.flygutta.com
                    www.vfkm.no

                    Comment


                    • #11
                      Det er da helt normalt i Norge at en forhandler tar både tre og firehundre prosent avanse. Jeg skulle kjøpe en bæresele for to for løft av tunge skap etc og det billigste jeg fant her på berget var rundt 1500,-. Jeg bestilte heller fra USA og fikk den med frakt og moms for under 400,- - omtrent samme selen. Sleipt er det uansett selvom det er normalt.
                      Flisespikkeri er gøy!
                      Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
                      Dyrøy MFK
                      ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
                      http://rolv.info

                      Comment


                      • #12
                        der har vel vøre flere tillfeller på rcmarked også, der privat personer skal tene penger på privat import fra kina.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ludvik 79 View Post
                          der har vel vøre flere tillfeller på rcmarked også, der privat personer skal tene penger på privat import fra kina.
                          Noe jeg synest er helt ok.
                          Opp til hver enkelt og holde seg oppdatert på priser.
                          Om noen mener den senderen er verdt 1900kr, så de om det.

                          (For ordens skyld... Jeg selger aldri med fortjeneste, men alltid med tap... Som de fleste av oss.)
                          Youtube: Flygutta
                          -----------------------------
                          Fly:Pilot-Rc Sbach 50cc elektro,Sebart Sukhoi 50Ev2, Sebart Pitts Python 50E, Sebart Angel 30E, Sebrart Katana 120E, Seagul Decathlon 60s, Kinetic 800, axn floater, Phoenix Yak 60s, Multiplex Fun Cub, SuperSport 40s, GP Yak 54, Multiplex Twister, Giant Cessna 182, P47Funfighter, AT-6 Texan Funfighter.
                          Heli: T-rex 700,T-rex 450
                          Kleff@ [Arne Ivar Kleven]
                          (34 år ung)
                          www.flygutta.com
                          www.vfkm.no

                          Comment


                          • #14
                            rcmarked er vel ment for å selge brukt og overskuddsmatrial og ikke for å drive butikk på

                            Comment


                            • #15
                              det er jo ett marked............. spessialisert seg innen rc hva folk setter som pris er vell opp til dem,
                              jeg bytter mye biler, jeg vil absoultt påstå att jeg blir lurt i 95% av tilfellene av kjøpene mine. men jeg er enig den senderen er wayout overprisa. men folk må vell sette hva dem vil som pris utgangspunkt, så bestemmer han som kjøper om det var godt kjøp eller ikke.

                              Comment

                              Working...
                              X