Announcement

Collapse
No announcement yet.

MI (Modellflyinformasjon) kom i posten i dag.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by extracap View Post
    Jeg strør sikkert salt i såret her ,men akkurat her skyter du deg selv i foten.......
    Alt du skriver her inne om dine prosjekter og diverse meninger,det er jo det samme om det står her eller havner i MI som en god repotasje ! Som faktisk mange hadde lest og plukket opp noen tips.
    For det er ikke alle som er her på forumet .....
    Hadde alle her på forumet sendt inn en repotasje hvert 3 år så hadde vi hatt ett kjempe blad,ikke att vi ikke har det idag det er ikke det jeg mener.
    Der tar du feil. Mange av mine prosjekter har jeg en avtale om å måtte publisere her. Så det

    Comment


    • #17
      Originally posted by Jostein View Post
      Er jo ikke nødvendigvis til ledelsen av NLF man bidrar til da, men alle de som leser MI
      Joda, det er selvsagt sånn man må se det.
      Det er bare at jeg får litt vond smak i munnen av alt som lukter av NLF om dagen.
      arhennie

      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
      http://hadelandmfk.no/
      www.henniehobby.no/arne

      Comment


      • #18
        Originally posted by anders e View Post
        Der tar du feil. Mange av mine prosjekter har jeg en avtale om å måtte publisere her. Så det
        Hvorfor ikke begge deler ,max reklame for leverandør og godt lesestoff
        Mvh Geir Mogstad
        ---------------------------------------
        slapp av det kommer helt sikkert ned!

        Comment


        • #19
          Jo'a skjønner den. Men tror andre har mer å bidra med enn meg. Dessuten stikker jeg huet mitt fram over alt, så folk får vel nok av meg uansett.

          Comment


          • #20
            Originally posted by anders e
            Jo'a tar den. Men er nok mange som bør bidra før meg.
            Enig. Ikke skriv noen artikler om ARF byggene dine Anders. Skala folkene som har rigget seg til på byggerommet med MI kommer til å sette kaffen i vranga, tippe bakover stolen og dra i seg en solid overdose balsastøv men de ligger på gulvet og hyperventilerer. Det er ikke bra.
            arhennie

            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
            http://hadelandmfk.no/
            www.henniehobby.no/arne

            Comment


            • #21
              Originally posted by arhennie View Post
              enig. Ikke skriv noen artikler om arf byggene dine anders. Skala folkene som har rigget seg til på byggerommet med mi kommer til å sette kaffen i vranga, tippe bakover stolen og dra i seg en solid overdose balsastøv men de ligger på gulvet og hyperventilerer. Det er ikke bra.
              lol............................................... ...

              Comment


              • #22
                Svært så negativ stemning det er her for tiden da.. Alle har jo noe å tilføye enten det er forumet eller MI. Spesielt du Anders som bygger ett nytt fly hver mnd. Og du arhennie som er så dyktig med balsaen. For ikke å snakke om ben_e og det fabelaktige flyet han har laget en kjapp tråd på her nå eksempelvis.. Mye bra stoff som sikkert hadde gjort seg bra i et blad.

                Men jeg skal være enig i at det hadde smakt bedre med et blad som het "Modellflynytt" enn å støtte nlf mer enn nødvendig.

                Uansett, opp med humøret dokkens! Det blir ikke mer moro enn en lager selv....

                Comment


                • #23
                  Hei.
                  Jeg vil bare si at jeg er ikke negativ, og takk for hyggelige ord

                  Comment


                  • #24
                    Enig med flesteparten her. Denne utgaven var tragisk dårlig. Vanligvis bruker jeg i alle falll 5 minutter på et MI. Denne gangen var bladet ferdiglest på halvminuttet.
                    Personlig mener jeg at MI burde vært nedlagt.
                    Lars Henrik Kjølberg

                    http://www.flickr.com/photos/larshkj/

                    Klubber:
                    Jets of Norway
                    Nittedal modellflyklubb

                    Comment


                    • #25
                      Eg syntes d va ganske bra... va veldig lite seilflystoff. Strikkmodeller kjøper man på lekebutikken.
                      Svein Roe
                      ----------------
                      Skymaster F-15 - Nexus Mk II
                      Boomerang Sprint - Simjet 2250
                      Starfire II P-60
                      C-arf Extra 2,3 - DA 50
                      EF Extra 91" - DA 60
                      EF Edge 48"
                      Ventus 4m
                      Mini Nyx

                      Comment


                      • #26
                        Hadde vært tøft med eget blad ja.. hehe.. Delt det i to, med RS ene veien og MFN andre veien.
                        meeeeeeen .. føler vel at det er et lite stykke dit
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • #27
                          Jeg stemmer hvertfall for at anders e sender inn en reportasje te MI

                          Comment


                          • #28
                            Redaktørstillingen er fremdeles ledig, hvis noen føler seg kallet. Kanskje vi (modellflyseksjonen) skulle ansette en redaktør med lønn.
                            Er vi villige til å ta den kostnaden, med dertil forhøyelse av medlemsavgiften?
                            Hvis man leser "Redaktøren har ordet" ser hvorfor denne utgaven ikke er på topp i manges øyne.
                            I stedet for å "rope ulv", så bidra til at bladet skal bli bedre!
                            Karl Hans Glommen.
                            Mjøsa Modellflyklubb

                            Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.

                            Comment


                            • #29
                              MI er av og for modellflyvere. Til dere som er missfornøyd, send inn artikler! Syns det rett og slett blir helt feil å klage på noe man egentlig burde bidra med.
                              Christen
                              http://jetsofnorway.com/

                              Comment


                              • #30
                                Bladet var så ræva at jeg ikke fikk det i posten en gang!
                                Jon-Brage Hoel Andorsen
                                -------------------------------------------------------------------------
                                Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

                                Alt flyr bare du har nok motor!

                                Comment

                                Working...
                                X