Announcement

Collapse
No announcement yet.

RF controller på Phoenix?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RF controller på Phoenix?

    Er det noen som vet om det er muligheter for å bruke Realflight kontrollen på Phoenix ? Fant en gammel simulatorkabel til en Sanwa kontroll jeg har hatt liggende noen år, gikk å bruke den vha en emulator. Problemet er bare at den kontrollen varer maks en time før den må lades og det er ingen muligheter for å bruke den mens den lader. hadde vært fint å bruke en kontroller som ikke trenger lading.

  • #2
    Tror ikke det går. Phoenix bruker analoge signaler. realflight mener jeg bruker digitale.
    Compass Atom 550 FBL - ds510m - bls 251 - mini v-bar
    XG8
    Snart:

    Compass 7hv v2 - MKS HBL 950 - HBL 980 -
    V-bar
    Compass Warp 360 - MKS DS95 - DS95i - Beast X - Yge 40A

    Comment


    • #3
      Takker for svar, da skrinlegger jeg den idèen. Da blir neste forsøk å koble til Dx6i,en eller kanskje JR dsx9,en. Har en interface som virket greit på Phoenix med Sanwa kontrollen, men ønsker å kunne koble til de andre kontrollene. På denne boksen er det en usb som går til dataen og en mini jack som går videre til kontrollen. Vil en trainerkabel virke hvis jeg bruker den mellom interface og kontrollen ?

      Comment


      • #4
        Originally posted by lowland View Post
        Takker for svar, da skrinlegger jeg den idèen. Da blir neste forsøk å koble til Dx6i,en eller kanskje JR dsx9,en. Har en interface som virket greit på Phoenix med Sanwa kontrollen, men ønsker å kunne koble til de andre kontrollene. På denne boksen er det en usb som går til dataen og en mini jack som går videre til kontrollen. Vil en trainerkabel virke hvis jeg bruker den mellom interface og kontrollen ?

        jeg vil si det er en fordel å bruke den radioen du flyr med, da knapper og brytere har forskjellige steder, samt det blir mer riktig å bli vandt til kun en radio Så prøv å få en adapter til den du flyr med på stripa..

        Comment

        Working...
        X