Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitt neste fly?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mitt neste fly?

    Hei, jeg er nybegynner og har begynt å mestre mitt Cessna 182 EPO 141.

    Jeg har nå gått til innkjøp av Spektrum DX6i med receivere.
    Jeg ønsker tips på nytt fly som kan passe som fly nummer 2. Den bør ha passe størrelse, kraft og ikke vanskelig å fly. Men bør være mulig med litt mer akrobatikk en det Cessnaen har å by på.
    Understell bør kunne brukes på gressunderlag (ikke for små hjul).

    Bør kunne være mulig å bruke Lipo 4S batteripakke på den.



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  • #2
    Multiplex Fun Cub kanskje?
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

    Comment


    • #3
      den ser morsom ut, så noen videoer på Youtube. Men tror den blir for lett å fly, og kanskje fort kjedelig?


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Hvis du mestrer flyet ditt og ikke sliter med koordinering, så kan du velge fritt blant akrobatiske modeller. 50 size fra Sebart, feks. Eller et annet kvalitetsmerke. Ikke kjøp Fun Cub eller andre fly som er mindre enn det du har nå (hvis du bare skal kjøpe ett fly). Hjulene bytter du ut dersom de er for små.

        Edit: glemte at du vil fly på 4s. Da blir det litt mer komplisert. Kjøp billige batterier fra Hobbyking
        Last edited by bjeff; 21-03-11, 10:41.
        Anders Eiebakke
        90078513

        Comment


        • #5
          hei har du en link eller en modell av Sebart du anbefaler?
          Finnes i Norge?


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Her har du extremeflight Extreme Flight | RCPro.no

            Her har du sebart SebArt | RCPro.no

            Comment


            • #7