Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lei av å lete etter rette Warbird

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lei av å lete etter rette Warbird

    Nå har jeg lett og lett etter den warbirden jeg vil ha,men finner den bare hos HobbyKing Online R/C Hobby Store : P-51D Monster Mustang 1.55m 6Ch XL-EPO-61inch PNF

    Noen som har peiling om det er noen som fører disse i norge???
    Eventuelt denne:
    BananaHobby - 6 CH 2.4GHz P51D Mustang Radio Remote Control Electric RC Warbird Airplane RTF
    E de vindstillt idag da tru...?

  • #2
    Er det den du skal ha så kan du like gjerne bestille den fra HK, du finner den ikke i Norge såvidt jeg vet. Det nærmeste du kommer er Arttech og Parkzone sine Mustanger, men de er mindre.

    Comment


    • #3
      Ok,det var det jeg trodde.Synd men sant...
      E de vindstillt idag da tru...?

      Comment


      • #4
        Om du av en eller annen grunn sliter med bestilling fra utlandet, kan du helt sikkert kontakte noen lokalt som kan hjelpe deg med det. (Innherred modellflyklubb)

        Viggo

        Comment


        • #5
          Øgrey Hobby kan kansje ha noe lignende.
          Se følgende link Mustang P-51 Gunfighter EPO PNP - Jamara - The Overnext Generation
          Øgrey er importør av Jamara i Norge

          Mvh Pål

          Comment


          • #6
            Ja handler du den hos øgrey så havner du lett på 5000-6000 , mer urimelig sjappe skal du leite lenge etter .
            Min Hjemmeside..

            http://sveininge.iflogg.com

            Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

            Comment


            • #7
              Man bør vel undersøke prisen før man slenger ut noe.
              Ifølge siste kundeblad vil prisen være 2660,-
              Om de er dyre eller ikke, handler denne tråden ikke om.
              Mvh Pål

              Comment


              • #8
                Throttlestore solgte en lignende Mustang, du kan jo alltids høre med de om de ikke kan bestille en for deg.

                Comment


                • #9
                  Hvorfor ikke bare bestille den hos HK, den er jo faktisk på lager av alle ting også
                  Lars Norberg

                  Comment


                  • #10
                    Hør med TS om de kan bestille den Mustangen te deg Den er steike fin å fly Lykke te me kjøpet

                    Comment


                    • #11
                      Takk for gode tips fra dere alle sammen Sitter her nå med en P-51 Mustang m/reatracs, flaps, navigasjonslys og droppluke Kjempefin modell med vingespenn på 1600mm. Meget fin finish med flotte scaladetaljer
                      E de vindstillt idag da tru...?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by NordstadRC View Post
                        Takk for gode tips fra dere alle sammen Sitter her nå med en P-51 Mustang m/reatracs, flaps, navigasjonslys og droppluke Kjempefin modell med vingespenn på 1600mm. Meget fin finish med flotte scaladetaljer
                        Er det lov å spørre hva herligheten kostet?

                        mvh
                        Odd H.

                        Comment


                        • #13
                          Og noen bilder underveis i sammen settingen??

                          Andreas
                          Mvh Andreas
                          Stevensaero, glede i noen balsaflak.
                          PCM.at mye glede i litt carbon
                          Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by sveininge View Post
                            Ja handler du den hos øgrey så havner du lett på 5000-6000 , mer urimelig sjappe skal du leite lenge etter .
                            Øgrey er vel så langt fra 'sjappe' som man kan komme. Solid hobby'magasin' med glimrende service og postordre m/avtalegiro, og varer fra litt andre leverandører en det som man uansett får lettest fra andre siden av jorda.
                            MMFK|MPX MC3010|MPX Royal MC|Durafly 'Old Crow' P-51D|AXN Floater|Bi-Fly 25|SIG Ninja
                            MPX Twin Jet|MPX Lupo|Laser Arrow|Modeltech Angel 2000|Flair Legionare|Terje(RIP)|iCharger 106b

                            Hirobo Shuttle: turl.no/13pc
                            Bi-Fly 25: turl.no/13pd
                            Quickie: turl.no/13pe
                            Dynaflite Bird of Time: turl.no/13pf

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Shrek View Post
                              Øgrey er vel så langt fra 'sjappe' som man kan komme. Solid hobby'magasin' med glimrende service og postordre m/avtalegiro, og varer fra litt andre leverandører en det som man uansett får lettest fra andre siden av jorda.
                              Øgrey må vel være et av landets siste store Hobby Magasiner. Imponerende utvalg: 404 Not Found Her er det mye som frister, bare ikke jeg hadde den fordømte restskatten,
                              Vennlig Hilsen
                              Arne Husby

                              Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

                              Comment

                              Working...
                              X