Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bestille foam elektrofly fra Asia/Østen/USA?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nå skrivertrådstarter at han har flydd Cessna så helt nybegynner er han jo ikke, og det finnes da warbirds som ikke er all verdens vanskelig å fly. Vet ikke om det stemmer men jeg har inntrykk av at særlig amerikanske warbirds anses som lettflydde, feks Parkzones Mustang og Corsair, mens 109'ern deres er hakket vanskligere. Flitetest gutta hadde også mye bra å si om Hellcat'en HK selger så jeg tror nok at trådstarter kan finne en warbird han kan takle så lenge han er forberedt på at den ikke flyr som en trainer.

    Comment


    • #17
      Det er flere i klubben som har kjøpt denne maskina her. Den er visstnok ganske stabil og flyr veldig bra!

      HobbyKing Online R/C Hobby Store : P-38 Lightning 1.4m EPO Warbird w/ Retracts Plug-&-Fly(Camo.)
      Stig-Arne Isaksen

      Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
      Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
      Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

      Comment


      • #18
        Originally posted by Kyrre View Post
        det finnes da warbirds som ikke er all verdens vanskelig å fly. Vet ikke om det stemmer men jeg har inntrykk av at særlig amerikanske warbirds anses som lettflydde, feks Parkzones Mustang og Corsair
        Enig med Kyrre. Jeg kjøpte Parkzone F4F Wildcat i fjor høst. Bortsett fra at man må ha en hjelper til å håndstarte den så tror jeg det kan være en god nr. 2 modell. Riktig tyngdepunkt og rorutslag som satt opp fra fabrikken. Men det er bare én-motors. ParkZone Bind-N-Fly isopor Grumman F4F-3 Wildcat - Blogs - (MFN) ModellflyNytt.no

        Litt usikker på om opptrekkbart understell (som på P-38 fra HobbyKing) er fornuftig på nr. 2 modellen. Det tåler vesentlig mindre enn fast understell.
        Last edited by Biplan; 14-04-11, 10:08. Reason: La til tekst
        Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
        Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

        Comment


        • #19
          Har hørt mye bra om denne: PKZ Trojan

          Vennlig Hilsen
          Arne Husby

          Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

          Comment

          Working...
          X