Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pattern/acro weekend Tromsø Modellflyklubb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pattern/acro weekend Tromsø Modellflyklubb

    Tromsø Modellflyklubb legger opp til treningshelg for pattern/acro helga 27. mai til 29. mai. Vi begynner klokka 18:00 på fredag med teori, klokka 10:00 på lørdag, og klokka 10:00 søndag. Teori på fredag blir i byen, flyvning lørdag og søndag blir på Tromsø Modellflyklubb sin stripe på Breivikeidet.

    Det vil ikke bli noe fast opplegg, men som instruktører kommer Ola Fremming og Audun Thinn.

    Det er veldig viktig å påpeke at dette ikke er en konkurranse, men en uformell treningshelg for å fly, få tips, lære og trene på litt mer strukturert flyging.

    Alle som ønsker å lære litt mer om pattern/acro flyvning, må komme til Tromsø denne helga. Legger opp til litt sosialt på lørdags kveld.

    Egenandel er på kroner 250 for senior, kroner 100 for andre. Gyldig medlemsskap i NLF er påkrevd.

    Ingen bindende påmelding, men gi gjerne beskjed til undertegnede om du kommer.
    Mobil: 922 34 773
    Mail: hvala@online.no
    Last edited by hvala; 26-04-11, 21:12.
    Haagen Valanes

    Hadde du sjekka balanseroran før du tok av........

  • #2
    Jeg kommer
    Jon-Brage Hoel Andorsen
    -------------------------------------------------------------------------
    Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

    Alt flyr bare du har nok motor!

    Comment


    • #3
      Kommer Jaybee så må vel jeg å komme siden at han sitter på med meg i bilen
      Kenneth Kåsereff

      I hangaren:

      Masse seilfly
      Masse Pattern/F3A
      Masse depron
      Haugevis med prosjekter

      Og alt flyges med JR selvsagt

      Comment


      • #4
        Fantastisk initiativ!
        MVH

        Jon Gunnar Wold

        Comment


        • #5
          HVis jeg ennå er i nordnorge da, så kommer jeg selvfølgelig til å møte opp!
          Remi A. Sørensen - 94877903
          Leder i Lofoten RC-Klubb

          Comment


          • #6
            Oppdatering

            Da begynner vi å nærme oss Helga med stor H. Det meste er på plass, men jeg savner tilbakemeldinger fra andre deltakerer fra andre klubber. Jeg har fått bekreftet oppmøte fra Narvik og kanskje Harstad, men fra Sortland, Dyrøy, Senja, Finnsnes og Bodø er det helt stille. Håper dere er på vei til helga, send meg en e-post om dere kommer.

            En par presiseringer, oppstart er fredag klokken 1900, det er kroner 250 for senior, 100 for andre.

            Spm? Ta kontakt.
            Haagen Valanes

            Hadde du sjekka balanseroran før du tok av........

            Comment


            • #7
              Eg har veldig løst å komme.... Men eg skal ta ut vogna fra vinterlagring i løpet av helga å. Får se ka som skjer.
              Svein Roe
              ----------------
              Skymaster F-15 - Nexus Mk II
              Boomerang Sprint - Simjet 2250
              Starfire II P-60
              C-arf Extra 2,3 - DA 50
              EF Extra 91" - DA 60
              EF Edge 48"
              Ventus 4m
              Mini Nyx

              Comment


              • #8
                Jeg kommer...
                Audun Thinn
                Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

                Comment


                • #9
                  Ja da var det hele over. Tusen takk til Haagen for et supert opplegg. Tusen takk til Ola Fremming og Audun Thinn for fantastiske tips formidlet på en super måte, takk til alle deltakere som var med å gjøre det trivelig og sist men ikke minst takker jeg for nydelig vær.
                  Dette må gjenntas.

                  Comment


                  • #10
                    Flott! Husk å lage et kort referat til MI, trenger ikke være mer enn kort info, deltakerliste og masse flotte bilder
                    Send gjerne via meg: jonwold@gmail.com
                    MVH

                    Jon Gunnar Wold

                    Comment


                    • #11
                      Henger meg på denne ja og sier tusen takk for ei super helg på Brevikeidet. Har lært utrulig mye på kort tid av både Ola og Audun. Dette må gjentas og da med flere piloter fra andre klubber i nordnorge også.
                      Så nu e det bare å komme seg på stripa å trene på alt som ble sagt av Ola og Audun. Det blir å gå hardt utover fuel-budsjettet framover nu ja.
                      Kenneth Kåsereff

                      I hangaren:

                      Masse seilfly
                      Masse Pattern/F3A
                      Masse depron
                      Haugevis med prosjekter

                      Og alt flyges med JR selvsagt

                      Comment


                      • #12
                        Da er helga avsluttet. Vi var totalt 16 stk, 14 fra Tromsø, en fra Narvik og en fra Harstad. Alle er fornøyd med arrangementet og ser fram til neste gang. Artikkel og bilder kommer i neste MI.

                        Mvh
                        Haagen
                        Haagen Valanes

                        Hadde du sjekka balanseroran før du tok av........

                        Comment

                        Working...
                        X