Announcement

Collapse
No announcement yet.

Seilflyging på Høstlige Vinder..!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Litt oppdatert informasjon:
    Vi i Ålesund har leid hytte her :Sjstovene Så det hadde vært greit å samle alle seilflygere der.

    Comment


    • #32
      Originally posted by spitful View Post
      Litt oppdatert informasjon:
      Vi i Ålesund har leid hytte her :Sjstovene Så det hadde vært greit å samle alle seilflygere der.
      God ide, og HELT glimrende, fordi det var de jeg helte mest mot
      Fant ikke noe priser der, og har ikke hatt tid til å ringe enda, peiling?


      Regards Chris
      Sent from my iPad using Tapatalk

      Comment


      • #33
        @morsan: den var jaggu litt herpa, ja..men går vel an å fixe'n om du har tid&lyst?
        knall video, vanvittig bra natur og for et flott fly, a gitt
        så du har lempa Jart LT'n din utfor kanten i 20 m.s blæst..da skal min ut i mer vind enn hittil fremover, ante ikke den fixa såpass.

        dersom jeg semi-moser min en gang i fremtida skal jeg si fra ang de delene som evt. overlever

        -noe OT dette, men..
        Last edited by hangman; 07-09-11, 13:11. Reason: typo
        Jo Skavhaug

        ..sånn ca..

        Comment


        • #34
          Hytte nr. 1, 2 og 3 koster 1000,- pr. døgn. Hytte nr. 4 er reservert den Ålesund's gjengen har reservert.

          Comment


          • #35
            Eneste kravet jeg stiller er eget rom, så hvis noen vil dele hytte med meg så hyl ut, ellers må jeg leie en hel alene, men det kan jo bli gøy det også, hvis det er noen søte havfruer der oppe


            Regards Chris
            Sent from my iPad using Tapatalk

            Comment


            • #36
              Da har jeg reservert siste hytta der, dvs, det er to disp soverom igjen for de som mangler overnatting, blir det 1 til, koster rommet 500,- pr døgn, blir det to til koster det 335,-

              Send meg en pm hvis du er interessert.
              Ps, jeg er stue ren, og lukter ikke ille, ellers er jeg flink til å synge å le


              Regards Chris
              Sent from my iPad using Tapatalk

              Comment


              • #37
                Kjempebra! Vi fra Ålesund måtte utvide fra en til to hytter, så det blir iallfall ikke ensomt på hangkanten.

                Håper forøvrig at seilflyfolket ikke bare bruker langtidsvarslene til yr.no når de vurderer å reise til Haramsøya. Meldingene deres har vært, for å si det mildt, temmelig avvikende fra virkeligheten. Bare over natten endret yr nedbørsmengden på Haramsøya fra 20mm til nå et par mm. Ser at de melder 25mm!!!!!! for tirsdag, skal bli interessant å se om det holder vann

                EDIT
                Det er jo typisk. Her ser det faktisk ut som om de for engangs skyld kan treffe med nedbørsvarselet (og vel så det kanskje) med Katia «Katia» kommer på vei mot Vestlandet. Time will show.
                Last edited by morsan; 12-09-11, 14:05. Reason: Værvarselet

                Comment


                • #38
                  Dette ser bra ut, alle hytter opptatt altså?

                  Vær obs. på at det er overnattingsmuligheter (hytter og leirskule) på Longva også
                  -63.
                  Graupner MC
                  JR
                  Multiplex
                  Turnigy.
                  Fly, alt for mange.

                  Comment


                  • #39
                    Hei,

                    Ålesund gjengen har reservert hytte 2 og 3 og de fylles fort. Går ut fra at det er hytte nr.1 daytonabeach har booket. Da er hytte nr.4 ledig. Den har 7 soverom men koster kr. 2000,- pr døgn.


                    Frode

                    Comment


                    • #40
                      Jeg har reservert nr1, og iflg han som driver det var det siste ledige der, men jeg ringer igjen nå da vi drar oppover allerede torsdag efta, Leif har tatt ene rommet...


                      Regards Chris
                      Sent from my iPad using Tapatalk

                      Comment


                      • #41
                        Sorry, det var ikke riktig det jeg sa, hytte 4 er fortsatt ledig...
                        Ellers har jeg bestilt sol, blå himmel og 5ms.


                        Regards Chris
                        Sent from my iPad using Tapatalk

                        Comment


                        • #42
                          jepp jeg er med, Regner med at Jo vil være med? Jo Du må ta kontakt med meg anng dette gleder meg til å lufte Jart, Opus 3xDS og Fredy jeg... mye vind er bestilt 15-20 m/s
                          Leif Bjørgo
                          Cirrus-RCFK

                          Comment


                          • #43
                            På grunn av mange påmeldte fra Ålesund har vi reservert hytte 3 og 4. Det vil si at hytte 2 er ledig, den har 2 soverom pluss hems.

                            Comment


                            • #44
                              Høstlige vinder

                              Hei!da er hytte nr 2 bestilt, så vi blir 3 fra trøndelag.



                              morten

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Åsen View Post
                                Hei!da er hytte nr 2 bestilt, så vi blir 3 fra trøndelag.



                                morten
                                Det blir itj fart uten bart


                                Regards Chris
                                Sent from my iPad using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X