Announcement

Collapse
No announcement yet.

bensinfly til nybegynner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    da er pilot-rc yak54 26% blue flame cf bestilt....klarte ikke vente lenger

    Comment


    • #17
      hehe.. bra! .. Da blir det maiden på Huckfest da?
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #18
        Grattis. Den har jeg flydd. Flyr bra
        Hva slags motor skal du bruke? Samme gjelder der. Mye drit som kan ødelegge flygleden.
        Kan anbefalle DLE-30.

        Comment


        • #19
          Krattis med fornuftig valg Støtter valget av fly, men har ikke erfaring med motor i den str. Men kjøp noen kjente merker, er enklere om du trenger litt hjelp da.
          Terje Egeberg
          "Opp ska det og det får bare virke"


          38% Carf Sukhoi ZDZ 180
          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
          3DHS slick 89" EME 60.
          3DHS Slick 71"

          Comment


          • #20
            thanks...blir spennende
            tenkte kansje jeg skulle prøve med denne: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 30cc Gas engine w/ CDI
            men nå er det jo masse av forskjellig kvalitet på hobbyking sin side.

            Comment


            • #21
              ja kjøp turnigy motoren hvis du vil ha en dau modell, og motoren er veldig vansklig og få igang. jeg solgte min og gikk for elektro oppsett

              hør på anders ellerno,
              Min Hjemmeside..

              http://sveininge.iflogg.com

              Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

              Comment


              • #22
                ok...ja jeg har ikke så my peiling på bensinmotorer så tar til meg det jeg kan få jeg.

                Comment


                • #23
                  Om du syns vi er litt kjepphøye så er vi ikke det. Vi vil bare at du skal få noe som funker

                  Comment


                  • #24
                    hehe..går helt fint. tar imot de rådene jeg kan få så det går bra.
                    man skal jo alltid lytte til erfarne (fjellfolk) piloter

                    Comment


                    • #25
                      Hei igjen,
                      Turnigy motoren kan du glatt styre unna, 50cc er svak pluss at medfølgende tenning bare er til pynt. Tror ikke 30cc er noe bedre, selv om jeg ikke har prøvd den. Som nevnt, DLE30 bør du gå for.

                      Men hva enn du gjør, ikke putt en sånn elektromotor i den. De tåler ikke bensin
                      All you need is love

                      Comment


                      • #26
                        styrer unna turnigy jeg. hobbyking har faktisk dle-30cc men in backorder seff...
                        men ingen som har en lite brukt motor å selge, kansje ikke så lurt å kjøpe brukt??

                        Comment


                        • #27
                          Har du sjekket ut zy hobby? Billigste stedet jeg vet om for øyeblikket Alle motorene der inkl 111cc og 170cc er under halv pris til hva man kjøper det fir her til lans. Kjekt å vite

                          Sent from my Galaxy S using Tapatalk
                          All you need is love

                          Comment


                          • #28
                            hei sann...takker for tipset..
                            Dle-30cc ble bestilt strakst

                            hobbyking har til noe samme pris men var backorder...men samme d...nå er det bestilt vertfall..vet du noe om hvor lang tid det tar fra zy-hobby??

                            Comment


                            • #29
                              Har en kompis som kjøpte noen 55cc motorer fra de, var ikke noe problem det. For han tok det litt under 2 uker, så regner med det ligger rundt det
                              All you need is love

                              Comment


                              • #30
                                ok..får smøre meg med litt tålmodighet..hehehe..har jo andre fly å drasse på så..gleder meg stort til det er ferdig.

                                Comment

                                Working...
                                X