Announcement

Collapse
No announcement yet.

cm-pro extra 330l

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cm-pro extra 330l

    hei.
    noen som har nå erfaring med cmpro extra 330l??
    har nettopp skaffet meg et slikt..må skifte cowling å understellet, noen som vet hvor man får kjøpt reservedeler?
    hvordan er det å fly??

  • #2
    Host...........kremt Det finnes helt klart mange, mange andre bedre fly. Sorry, men nå er jeg helt ærlig.

    Comment


    • #3
      hehehe..ok..
      fikk bytta bort en kyosho cap 60 size..forholdsvis gammelt et.
      har ikke kjørt bensinfly før men har en yak 54 i bestilling å som sakt fikk tak i 330l i dag.

      Comment


      • #4
        Jeg hadde extra 300 fra cmpro, var vel rundt 2m vingespenn. Fløy fint den Jeg var hvertfall meget fornøyd

        Comment


        • #5
          samme som det jeg bytta til meg..er rundt 2m vingespenn på det å.

          Comment


          • #6
            Helt ærlig flydde mitt helt forferdelig. Og jeg hadde to stk av de.........


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Ronny Andreassen
            Sunndal/Vinnu
            Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
            3DHs 33" EPP
            JR 9303 2,4

            Comment


            • #7
              Hmm, merkelig. Jeg var ikke nøye med monteringen en gang, og hadde cg for langt bak og den fløy som en drøm.

              Comment


              • #8
                Igjen og igjen

                CMPro er bare et salgsmerke.
                Modellene deres er produsert på forskjellige fabrikker rundt om i Kina.
                Samme modell kan være helt forskjellig alt etter hvilket år den er produsert og fra hvilken kinesisk OEM fabrikk den kommer fra.
                Når skal folk begynne å skjønne dette?
                Så de går ikke an å sammenligne, selv om de heter det samme, og er påklistret samme merke.

                RC Modeller

                Comment


                • #9
                  men har ikke dere solgt cmpro modeller da? Der ble jo modellene skrytt opp i skyene. Hvordan kan man gjøre dette om alle modellene avviker? Sier ikke at dere gjorde dette, men er jo slik på de fleste nettsider.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by factions View Post
                    hei.
                    noen som har nå erfaring med cmpro extra 330l??
                    ....hvordan er det å fly??
                    Kommer an på bruken vel. Det kan sikkert fly helt ok, (dog ikke nødvendigvis), men har du tenkt på noen form for 3D flyging vil jeg tro du blir skuffa.

                    Jeg har ingen erfaring med nevnte modell, men har hatt en CMPro selv en gang. Grøss og gru. Det vil aldri skje igjen...
                    Last edited by arhennie; 05-06-11, 22:09.
                    arhennie

                    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                    http://hadelandmfk.no/
                    www.henniehobby.no/arne

                    Comment


                    • #11
                      hmm..høres ut som dette kan bli spennende...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by surpass View Post
                        men har ikke dere solgt cmpro modeller da? Der ble jo modellene skrytt opp i skyene. Hvordan kan man gjøre dette om alle modellene avviker? Sier ikke at dere gjorde dette, men er jo slik på de fleste nettsider.
                        .
                        Modellene deres er produsert på forskjellige fabrikker rundt om i Kina.
                        Samme modell kan være helt forskjellig alt etter hvilket år den er produsert og fra hvilken kinesisk OEM fabrikk den kommer.
                        RC Modeller.net og TS.Com AS har med vekslende hell i tidligere tider levert fra divere disributerer og fabrikker med som sagt varierende kvalitet.

                        Siste kontainer sending kom fra en produsent, og den har vi lite å utsette på.

                        RC Modeller

                        Comment


                        • #13
                          Okei, for min modell ble kjøpt hos dere. En av de beste modellene jeg har hatt mtp flyegenskaper.

                          Comment


                          • #14
                            noen som vet hvem som selger cmpro reservadeler??
                            trenger sårt et understell

                            Comment

                            Working...
                            X