Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tilbake etter +15 års fravær

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by tberget View Post
    displayet--- blinket NiMh og Time--- vekselvis. Går utifra att batteriet da er ferdigladet.
    Hmmm... Har andre ladere, men hvis de indikerer Time så betyr det at de er satt opp til å kutte lading etter en viss tid. Er det tilfelle hos deg er det neppe ferdigladet men stoppet av timeren. Gjetting, siden jeg ikke kan din lader.
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #17
      Gå inn i "user set" menyen og se om det er noen tidssperre
      Jon-Brage Hoel Andorsen
      -------------------------------------------------------------------------
      Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

      Alt flyr bare du har nok motor!

      Comment


      • #18
        Hei

        Safty Timer stod på ---"on"---.

        Har nok koblet inn, men det var rart man ikke kunne sette forskjellige verdier for ulike batterier.

        Virker da som laderen kutter lading etter ett visst antall min. uansett. Men da er det vel bare å sette den i --"off" ----å prøve igjen

        Hjertelig takk for hjelpen

        Mvh terje

        Comment


        • #19
          På min Imax B6 kan jeg stille Timern. Og Tror jeg har en eldre versjon, så det går nok på din og.

          Comment


          • #20
            Originally posted by tberget View Post
            Hei Ja det er ikke noe problem, men jeg tenkte på autoprogram, forslaget er 1A .

            Får stilt opp og ned og satt den igang. Satt den til å lade ett av batteriene for 1 times tid siden , 200mA.

            Tenkte den ble stående en stund, men nå nettopp gav den noen lyder ifra seg og da jeg så i displayet--- blinket NiMh og Time--- vekselvis. Går utifra att batteriet da er ferdigladet.

            Isåfall prøver jeg å bytte til neste. Dette er noe mer brukt(testet oppsettet til flyet), det jeg ladet nå var ikke benyttet ennå. Gikk utifra att de ikke var fulladet da jeg kjøpte dem på Elefun.

            Mvh terje
            Når det gjelder autoprogram i nimh så velger den kun antall celler. Den velger ikke ampere. Jeg har i alle fall aldri fått noe ampere forslag som har sammenheng med batteriet


            Sendt fra min iPhone med Tapatalk.
            Jon-Brage Hoel Andorsen
            -------------------------------------------------------------------------
            Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

            Alt flyr bare du har nok motor!

            Comment


            • #21
              Hei

              Fikk stilt Timer'n, så det ordnet seg, takk for all hjelp

              Mvh terje

              Comment

              Working...
              X