Announcement

Collapse
No announcement yet.

Östersundsträffen 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Östersundsträffen 2011

    Noen som har vært der tidligere eller vurderer i år?
    Er det verdt 40 mil en vei?
    Östersundsträffen 2011 » Om Östersundsträffen
    EF 60" Edge. Torque.
    EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
    3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
    CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
    Multiplex FunCub XL on floats.
    Jeti DS-16

  • #2
    Jeg var der i fjor og planen var å dra i år å men arbeidet hadde helt andre planer for meg. Så nå sitter jeg ca 180 mil unna uten bil og fly.

    I fjor tok jeg med hele familien og campingvogna og lå omtrent i depotet. Litt uvant å ordne frokost samtidig som modelljets tar av ca 100m unna. Men veldig artig. Det er flyving 23 timer i døgnet, kun en liten pause for sikkerhetsbrief og frokost: ) I fjor var det alle slags typer fly der, tror alle er velkomne. Det er endel fra Trondheim som er påmeldt så du treffer helt sikkert landsmenn. Du må ta med effektivt myggmiddel for når skumringen kommer og en samler seg rundt god drikke så kommer myggen. I mengder. Nb, var ikke plaget på stripa, der holdt den seg unna.

    40 mil er ingenting. Pakk nå, start tidlig torsdag morgen og ha ei knall helg. Mulig det er forsent å melde seg på middag på lørdag, men du kan sikkert kontakte arrangørene å høre om du kan være med. Kjempegod mat i fjor ihvertfall.

    Som sagt, jeg har kommet til å være der hvis ikke omstendighetene plutselig ville det anderledes.

    Sendt med Tapatalk
    Olav Moe

    -- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --

    Innholdet i min hangar, sånn ca

    Comment


    • #3
      Som Olav skriver, helt toppers i fjor, og du hadde ikke angret på 40 mils tur. Men du kan jo risikere Svensk innlandsregn i dager til ende.. Snakkes i Østersund

      Comment

      Working...
      X