Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fly til semi-nybegynner (enda en...)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Det var jo en dum start på en fin hobby. Jeg har faktisk opplevd god kundeservice hos TS! Ta en telefon, da får du snakket med noen, i stedet for e-poster som havner i spamfilteret.
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

    Comment


    • #62
      Kunne nok ringt, men nå er jeg liksom irritert på dem da! Kan jo ikke krype til korset og ringe.

      Har for øvrig tatt bilder av motor og motorrom, hvor bra kvalitet det er får andre vurdere...







      Comment


      • #63
        Det er bare å montere på nymotoren og fly uten motordekslet. Går helt fint.

        Dersom Throttlestore ennå ikke har fått ordnet opp med spamfilteret deres, så er det på sin plass med negativ tilbakemelding. Det har jo vært en gjenganger i flere år. Spør du meg er det vel bare en unnskyldning de benytter for å ikke svare på epost.
        Ørjan Pettersen
        Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

        Comment


        • #64
          I beste fall vil motoren bare stikke litt ut av cowlingen. Og subber den borti kantene kan du kanskje klippe til / skjære til så det blir større plass?
          Kristian Westgård
          Nittedal

          Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


          Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
          — Neil Armstrong

          Comment


          • #65
            Originally posted by Sundtair View Post
            Jeg har en FW190 fra throttlestore. elendig motor aksling.
            .
            .
            Kjenner igjen de motorene Tower Pro et eller annet. De har 3mm aksel. Dersom du har
            en eller annen gammel PC med CD-rom som du skal kaste så er det 2 stk aksler i
            CD-rom spilleren som passer. Må kappes til. Disse er av mye bedre kvalitet enn
            akslingene i Tower Pro motorene. Slike "Tower Pro" motorer er utrolig dårlige
            HobbyKing R/C Hobby Store : Brushless Outrunner TowerPro2409-18 1000kv / 180W

            De fornuftige kina butikken selger disse ikke lenger ... "discontinued"
            Tower pro Outrunner Brushless Motor Type 2410-12 (Delta) | TowerPro

            men skifter du ut aksel og vikler de opp igjen så er det godt brukbare.

            mvh
            Odd H.

            Comment

            Working...
            X