Announcement

Collapse
No announcement yet.

VM F3A i Muncie i Indiana, USA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Så var det meg atter en gang da.
    For de som virkelig ønsker å følge med, så legges poengsummene ut på : Academy of Model Aeronautics - FAI World Championships 2011
    Last edited by ofremmi; 28-07-11, 03:59.
    www.ofremmi.info

    Comment


    • #17
      Originally posted by Jon Wold View Post
      Problemet er vel heller Schulze...
      Skal sende de utbrente restene av regulatoren til Mathias Schulze og takke for god kvalitet. Har snakket med Naruke i dag og de skal støpe nye karbondeler til meg så jeg kan bygge opp flyet igjen. Den brente lukten blir jeg nok aldri kvitt. Fikk heldig vis tatt et bilde av meg sammen med Naruke ( designeren) og meg dagen før. Tre dager med trening sammen med lag fra hele verden her borte var vert turen avlene. Helt ubeskrivelig kult da Ola og jeg var på treningsfeltet sammen med det japanske laget og hjelpere. De har med seg sjefen for YS og mekanikker fra OS som hjelpere. I tillegg er fikk vi litt " småting" fra salgssjefen for JR. Han snakket bra engelsk for å være japaner. At jeg ikke får fly de 32minuttene er ikke så nøye. Det er nok fly å se på og kjente piloter å snakke med. Av utstyr som blir brukt er Oxai og Futaba 14MZ overrepresentert.Henning

      Comment


      • #18
        Dommer

        By the way, er Tom Erik Sörensen på plass som dommer?
        Haagen Valanes

        Hadde du sjekka balanseroran før du tok av........

        Comment


        • #19
          Jada Tom Erik er så absolutt tilstede.
          www.ofremmi.info

          Comment


          • #20
            Originally posted by Balsahøvel View Post
            Skal sende de utbrente restene av regulatoren til Mathias Schulze og takke for god kvalitet. Har snakket med Naruke i dag og de skal støpe nye karbondeler til meg så jeg kan bygge opp flyet igjen. Den brente lukten blir jeg nok aldri kvitt. Fikk heldig vis tatt et bilde av meg sammen med Naruke ( designeren) og meg dagen før. Tre dager med trening sammen med lag fra hele verden her borte var vert turen avlene. Helt ubeskrivelig kult da Ola og jeg var på treningsfeltet sammen med det japanske laget og hjelpere. De har med seg sjefen for YS og mekanikker fra OS som hjelpere. I tillegg er fikk vi litt " småting" fra salgssjefen for JR. Han snakket bra engelsk for å være japaner. At jeg ikke får fly de 32minuttene er ikke så nøye. Det er nok fly å se på og kjente piloter å snakke med. Av utstyr som blir brukt er Oxai og Futaba 14MZ overrepresentert.Henning
            That's the spirit!
            MVH

            Jon Gunnar Wold

            Comment


            • #21
              God morgen
              Nå som jeg skriver dette er resultatene lagt ut etter dag 3 på arrangørens sider bare rot !
              www.ofremmi.info

              Comment


              • #22
                Hva da rot? Som i at det ikke er omregnet med TBL og at ikke alle har fløyet like mange omganger, eller at det er noe feil med score?
                MVH

                Jon Gunnar Wold

                Comment


                • #23
                  Hei
                  Hvis du ser på resultatene etter dag to, så stemmer poengsummene der med det som står på dommerskjemaene mine. I listen etter dag 3 er det helt andre poengsummer for meg, som ikke er de samme som er på de utdelte skjemaene. Jeg vil tro at dette også gjelder for andre piloter.
                  www.ofremmi.info

                  Comment


                  • #24
                    mange er det som går til semien???? ligger dere ann til en sjanse??

                    si meg ...er dette en Mustang med turboprop??? https://lh6.googleusercontent.com/-K...0/P7281052.JPG
                    Last edited by RGJ; 29-07-11, 18:39.
                    Rune Gjelsnes
                    Vikersund
                    92624841

                    Comment


                    • #25
                      God kveld
                      En liten oppdatering i lunsj-pausen, btw jeg skal fly sent i dag.
                      Listene med poengsummer som ligger på arrangørens sider er nå korrekte.
                      Rune : Det er 30 stykker som går til semifinalen. Selv ligger jeg godt an til å gå videre, når det gjelder Alex er det noe mere usikkert.
                      Flyet du ser er en Piper PA-48, utviklet tidlig på 80-tallet med utgangspunkt i Mustangen, se forøvrig bildet av beskrivelsen som er vedlagt.
                      Click image for larger version

Name:	PA48.JPG
Views:	1
Size:	146.9 KB
ID:	580560
                      www.ofremmi.info

                      Comment


                      • #26
                        det bra ...håper begge går til semien..
                        Mustang (utgangspunkt) med turboprop.....høres rått ut!! må jo være et rått å spes skala prosjekt om noen har litt sære int.
                        Rune Gjelsnes
                        Vikersund
                        92624841

                        Comment


                        • #27
                          Hilsen fra USA
                          De innledende omgangene er over, de 30 beste går videre til semifinalen. Alex misset semifinalen med sin 31.plass, mens undertegnede får fly litt til med en 22. etter innledende. For komplette lister : http://www.modelaircraft.org/files/day4prelim.pdf
                          www.ofremmi.info

                          Comment


                          • #28
                            Gratulerer Ola og det var veldig nære for Alex. Men 2 inne blant 31 beste må jo sies å være kjempebra etter de innledene rundene.

                            Lykke til med semifinalen
                            Espen Kvien
                            Gruppeleder F3A
                            Vingtor RC Club
                            f3a.norge@gmail.com

                            Mange fly og mye moro

                            Comment


                            • #29
                              kjempe bra , synd med Alex ikke langt unna ! Men Finnen Lassi Nurila gjør det jo kjempe godtforeløpig 12 plass er jo respektabelt!
                              kjør på Ola
                              Rune Gjelsnes
                              Vikersund
                              92624841

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by RGJ View Post
                                så bilder av en utbrent model.....synd har Henning med seg noe reserve?????
                                Ellers får dere andre ha lykke til der borte
                                Hva med litt salt i såret Henning, du må jo ha hørt denne "keep the smoke away".
                                Alvorlig talt, dette var skikkelig leit å få høre og se!!!!
                                Dag Øiseth Larsen
                                90187441
                                Pattern is a sport where Your best friends tell you how bad you are flying, and you thank them for it

                                Comment

                                Working...
                                X