Announcement

Collapse
No announcement yet.

VM F3A i Muncie i Indiana, USA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Jeg har ikke snøring på hvor mange ganger Henning har mobba meg og andre med YS mens vi har fløyet, med kommentaren "Hei, regulatoren din brenner, det ryker av flyet ditt!" Men at det skulle gå troll i ord, og det på VM må være det sureste av det sure. Bildet av det utbrente flyet har gått sin gang på diverse tyske forum, RC universe og det Lichtensteinske modellflyforbundets sider. Håper du klarer å le av det om 10-15 år Henning! Dessuten er det jo slik at vi får aldri svar på om du ville kommet til finalen, eller sågar vunnet hele greia. Det er jo ingen som kan si at du ikke ville gjort det?
    MVH

    Jon Gunnar Wold

    Comment


    • #32
      Originally posted by Jon Wold View Post
      Jeg har ikke snøring på hvor mange ganger Henning har mobba meg og andre med YS mens vi har fløyet, med kommentaren "Hei, regulatoren din brenner, det ryker av flyet ditt!" Men at det skulle gå troll i ord, og det på VM må være det sureste av det sure. Bildet av det utbrente flyet har gått sin gang på diverse tyske forum, RC universe og det Lichtensteinske modellflyforbundets sider. Håper du klarer å le av det om 10-15 år Henning! Dessuten er det jo slik at vi får aldri svar på om du ville kommet til finalen, eller sågar vunnet hele greia. Det er jo ingen som kan si at du ikke ville gjort det?
      YS ryker mye mindre enn Schulze.

      Comment


      • #33
        Så da var VM over for min del, å komme videre fra semifinalen er totalt utenfor rekkevidde. Når det er sagt så nådde jeg med god margin dagens målsetting om å i det minste beholde plassen fra innledende, jeg greide faktisk å gå en plass opp til 21. I første semifinaleomgang var jeg urolig og gjorde en del småfeil og en stor (vil ikke snakke om det). I andre omgangen fungerte hjernen mye bedre og jeg fikke riktig så bra score. Noen små-misser på stopper i snap-roller ble det og selvsagt litt annet her og der, men totalt sett fikk jeg ut det jeg er god for. Da kan man ikke forlange mer. Komplette resultater etter semifinalen kan studeres her : http://www.modelaircraft.org/files/Day5semifinals.pdf
        www.ofremmi.info

        Comment


        • #34
          Den eneste fra Skandinavia og én av to fra Norden på topp 30, og med noen svært solide navn etter deg. Grattis!
          Anders Eiebakke
          90078513

          Comment


          • #35
            Da var VM over, enliten rapport fra siste dag er lagt ut på blog'en min : Ola Fremming

            Kort fortalt :
            1 : Cristophe Paysant LeRoux (FRA) (igen !)
            2 : Tetsuo Onda (JPN)
            3 : Andrew Jesky (USA)
            4 : Chip Hyde (USA)
            5 : Gerhard Mayr (AUT)
            6 : Bernd Beschorner (GER)
            7 : Benoit Paysant LeRoux (FRA)
            8 : Koji Suzuki (JPN)
            9 : Stefan Kaiser (LIE)
            10 : Wolfgang Matt (LIE)
            www.ofremmi.info

            Comment

            Working...
            X