Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny klubb i Sandefjord og omegn?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny klubb i Sandefjord og omegn?

    Vi er en liten gjeng i Sandefjord og omegn som har lyst til å prøve å få i gang en stripe i nærmiljøet.
    Det er litt jobb med dette, så vi må vite hvor stor interesse det evt. er.

    Dersom DU kan være interessert, kan du skrive deg uforpliktende opp på liste
    som ligger hos både BilExtra (Museumsgata) og LARC (Pindsleveien v/ Mekonomen)

    Du kan selvfølgelig også melde interesse her.
    Tom I. Arntsen

  • #2
    Jeg er med, Hadde planer om å snakke med Ordfører eller vara ordfører etter ferien en gang. Men holder litt ann når flere har tanker her. Jeg jobber skift så det hadde vært fint om vi kunne finne en dato å snakket litt rundt det.
    Har noen tanker hvor den bør være. Har tenkt å melde meg på et kurs som NLF modellfly seksjonen har nå i høst. Tror det er litt om det der, er et instruktør kurs med noe tillegg tror jeg.

    Andreas Sundt
    Last edited by Sundtair; 10-08-11, 15:34.
    Mvh Andreas
    Stevensaero, glede i noen balsaflak.
    PCM.at mye glede i litt carbon
    Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

    Comment


    • #3
      Jeg bor jo ikke langt unna lenger, så jeg er definitivt intresert.
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • #4
        Det ville bare vært lekkert!! jeg er helt klart med.
        Gorm Chr Houmb
        Sandefjord.
        LARVIK MFK

        Comment


        • #5
          Hvordan er fremdriften?
          Beslutning er fattet om at jeg skal flytte til Grenland ila våren 2012, men siden jeg (mest sannsynlig) vil jobbe i Sandefjordsområdet kan dette være aktuelt.
          Hvis prosjektet har strandet ville det vært flott med tips om andre aktuelle klubber i Grenland/Vestfold. Har besøkt Bamble, Larvik (Kjose) og Vingen (Flittig & Vallermyrene), men har så langt funnet ut at enten støybegrensninger eller topografi/vegetasjon er begrensende i forhold til mine interesser (hotlinere og racere - alt elektrisk, selvfølgelig )

          -Peter
          I hangaren:

          SpeedFire F5B
          X-plane fra www.yuri-models.com
          Hawk F5B
          MiniHawk (2stk)
          3stk PZ Stryker (flygende lecablokker)
          UM Stryker Q 180
          FPV Raptor
          EPO Cessna (156cm)

          Comment


          • #6
            De fleste har nok satt kursen mot Jarlsberg, men klart.. er jo interesserte, men ingen konkrete planer
            nå om dagen så vidt jeg vet.
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #7
              Hvis du skal bo i Grenland kan det være vel så greit å ta en titt på stripa i Nome v/ Ulefoss. For meg (Skien) er det ikke noe lengre enn til Jarlsberg. Stripa ligger parallelt med fullsizestripa og er tilnærmet perfekt. Bra med aktivitet også
              Geir


              3D plane - 1D brain

              Comment


              • #8
                Er det ok å fly turbinmodell på stripa i Nome? Gress-stripe? Lengde?
                Hangar:
                Diverse F5B og F5D modeller + et par turbinkjerrer & et knippe hangseilere.

                "In thrust I believe"

                Comment


                • #9
                  Gress-stripe, ja. Det er sagt at turbin er hjertelig velkommen, og stripa er mer enn lang nok (vet ikke nøyaktig lengde). Tror et par fra jetsofnorway kommer til å fly der snarlig. Den blir vinterbrøytet også.
                  Geir


                  3D plane - 1D brain

                  Comment


                  • #10
                    Sjekka stripa på flyfoto og det ser veldig bra ut der. Hjemmesida til klubben opplyser ikke om kontingent eller NLF-medlemskap. Noen som vet?
                    I hangaren:

                    SpeedFire F5B
                    X-plane fra www.yuri-models.com
                    Hawk F5B
                    MiniHawk (2stk)
                    3stk PZ Stryker (flygende lecablokker)
                    UM Stryker Q 180
                    FPV Raptor
                    EPO Cessna (156cm)

                    Comment


                    • #11
                      Kan skrive under på at stripa/plassen er veldig bra! Hvis de buskene langs kanten av stripa er tatt siden jeg var der sist er det en knall plass å fly 3D lavt også! Hyggelige folk ikke minst..
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Sniper View Post
                        Gress-stripe, ja. Det er sagt at turbin er hjertelig velkommen, og stripa er mer enn lang nok (vet ikke nøyaktig lengde). Tror et par fra jetsofnorway kommer til å fly der snarlig. Den blir vinterbrøytet også.
                        Stripa i Lunde er 200 meter lang og 30 meter bred. Helt i vater. Nome Modellflyklubb er ikke medlem av NLF.
                        Må være medlem for å fly der.
                        Mvh.
                        Rolv Leirro

                        Comment

                        Working...
                        X