Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cessna 182 EPO koblinger til receiveren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cessna 182 EPO koblinger til receiveren

    Hei. Jeg har nylig kjøpt en cessna 182 EPO. Under første turen krasjet flyet (min feil). Jeg måtte demontere litt for å fikse det. Jeg demonterte radio receiver også. Men jeg husker ikke hvordan den var koblet. Receiveren er MC6DR og kontrolleren er MC4DF. Kan dere hjelpe meg med det? Takk på forhånd!

  • #2
    Hei hei Balanseroret ske i port 1. Høyderoret i port 2. Throttle i port 3. Og sideroret ske i port 4 Lykke te me neste flight

    Comment


    • #3
      Takk skal du ha

      Comment


      • #4
        Du, det sku bare mangle Bare å spørra mer her om det sku værra no

        Comment


        • #5
          Vel, jeg har egentlig et spørsmål til En av de skruefestene som hører til den ene vingen (den som er på top og skrues rett inn i flykroppen- en på hver ving) er også ødelagt. Jeg kjøpte reservedeler og lim. Men det ser ut som jeg må dele (fjerne lim) hele flykroppen for å komme til det. Må jeg gjøre det?

          Comment


          • #6
            Mener du at gjengene te skruefestet i kroppen har gått føyken eller missforsto jeg deg? Isåfall burde du lime inn en klomutter eller vanlig mutter under den plastplata i kroppen som skruane går inn i Plastgjengene har en tendens te å ryke på de maskinane der serru, en kammerat brukær treskruær på en a hans

            Comment


            • #7
              Riktig forstod; det er skruefeste i kroppen. Som sagt kjøpte komplett skruefeste også. Men det ser ut som jeg må dele flykroppen der den er limt for å komme til...

              Comment


              • #8
                Ikke gjør det Lim inn mutterær på undersia a høla som er der Funkær mye bedre

                Comment


                • #9
                  Det er bare å kutte rundt skruhullene og fikse det, for så å lime igjen med helt vanlig lynlim. Limskøyter blir sterkere enn selve materialet på epo fly dersom du bruker VANLIG LYNLIM av den typen som lukter krutt og IKKE den som er beregnet på isopor
                  Jon-Brage Hoel Andorsen
                  -------------------------------------------------------------------------
                  Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

                  Alt flyr bare du har nok motor!

                  Comment


                  • #10
                    Hei. Har sjølv same flyet. Eg har skore ut eit hol i toppen, over seta og og forankra klomutterane med epoksylim. Så smurte eg lim på den biten eg tok ut og sette den på plass att. Dette er viktig slik at ikkje mutterane løsnar.

                    Comment

                    Working...
                    X