Announcement

Collapse
No announcement yet.

SKALA Modellflyklubb på Sunnmøre inviterer til Åpen dag 17. september :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SKALA Modellflyklubb på Sunnmøre inviterer til Åpen dag 17. september :-)

    Hei!

    Vi i SKALA modellflyklubb har den glede å invitere til et lite uhøytidlig treff 17. september

    Vi har ca 150x10 meter kunstgrasstripe så de fleste modeller bør kunne trives her! Alle er velkomne, små og store og det koster selvfølgelig ingenting (selv om vi er sunnmøringer ) Stripa er rett ved Hjørungavåg på Hareid og kjøreanvisning vil bli lagt til snart!

    Håper det er noen medlemmer her som ønsker å komme en tur! Været kan vi ikke gjøre noe med så et lite forbehold om det er skikkelig møkkavær

    Vi håper å starte dagen tidlig og være der lengst mulig. Vi har ikke strøm, men vi ordner nok med bilbatteri slik at alle får ladet batteriene.


    Om det er noe er det bare å ta kontakt med meg her på forumet! Håper dette blir en kjekk helg Se PDF for mer info.

    For mer info angående klubben kan dere se på Skala Modellflyklubb - Start . Siden er ikke helt oppdatert men et visst inntrykk vil det gi! Legger også ved en filmsnutt fra TV sunnmøre hvor eagle/Knut Erik her på forumet var intervjuet som viser litt av miljøet og stripa vår! TV8 Sunnmøre


    Åpen dag.pdf


    KJørerute: Det letteste for de som kommer til oss i helgen er å kjøre til Hareid og følge skilting til Hjørungavåg. Derfra følger man bare hovedveien rett frem til man kommer til stripa som vist på bildet. Det er veldig enkelt å finne frem.

    Click image for larger version

Name:	Kjørerute.jpg
Views:	1
Size:	205.1 KB
ID:	629992

    Det er forøvrig meldt veldig bra vær på lørdag

    Click image for larger version

Name:	sol.jpg
Views:	1
Size:	31.2 KB
ID:	629993

    Om det er noe spørsmål bare ring eller send meg en tekstmelding på 47640304 !
    Last edited by Trulsen; 14-09-11, 11:24.

  • #2
    Om det passar med husbygging, flytting og fødsel, tek eg nok turen! Og så får vi håpe at veret er på godsida denne helga, både for arrangørar og tilreisande! I såfall fryktar eg at det blir ei kanonbra helg!
    Runar Sandnes
    Medlem i Gloppen modellflyklubb

    ------
    Constantly fighting gravity

    Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

    Comment


    • #3
      Det er supert RunarS! Vil du spre ryktet også kanskje? Mest info vil nok være på siden vår på Facebook!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Trulsen View Post
        Det er supert RunarS! Vil du spre ryktet også kanskje? Mest info vil nok være på siden vår på Facebook!
        Jepp, skal gjere mitt beste! Forøvrig knallbra snutt på TV8 Sunnmøre!
        Runar Sandnes
        Medlem i Gloppen modellflyklubb

        ------
        Constantly fighting gravity

        Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

        Comment


        • #5
          Ej e steikje klar, og ej fæ muligens besøk fra østlandet den helga oxo, so da blir det bra
          Knut Erik
          But it flies, so who cares??
          www.torqueroller.com
          Steikje galen
          www.skalamodellflyklubb.no
          www.teamflyingcircus.com

          Comment


          • #6
            Originally posted by Eagle View Post
            Ej e steikje klar, og ej fæ muligens besøk fra østlandet den helga oxo, so da blir det bra
            Heilt supert d Kan bli bra om d blir monge på stripa

            Comment


            • #7
              Vi konsentrerer oss om lørdag 17. September folkens!

              Noen her som har tenkt å ta turen?

              Comment


              • #8
                Originally posted by Trulsen View Post
                Vi konsentrerer oss om lørdag 17. September folkens!
                Noen her som har tenkt å ta turen?
                Når startar det på laurdag? Noko spesielt program? Om vèret vert ok, tek eg turen!
                Runar Sandnes
                Medlem i Gloppen modellflyklubb

                ------
                Constantly fighting gravity

                Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

                Comment


                • #9
                  Det blir folk der fra 10 og utover! Satser på fint vær Flere fra klubben din som henger seg på da RunarS? Noe spesielt program er det ikke laget til.. Vi snakket så vidt om å få i gang en konkurranse, men tror vi i første omgang bare må satse på flest mulig og best mulig oppmøte og ta det derfra

                  Comment


                  • #10
                    Reknar med at dette er stripa?
                    Gule Sider® Kart
                    Skal sjå om eg får med meg nokon oppover, det er mykje som skjer denne helga....
                    Runar Sandnes
                    Medlem i Gloppen modellflyklubb

                    ------
                    Constantly fighting gravity

                    Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by RunarS View Post
                      Reknar med at dette er stripa?
                      Gule Sider® Kart
                      Skal sjå om eg får med meg nokon oppover, det er mykje som skjer denne helga....
                      Det er helt korrekt! Jeg tenkte å legge ut kjørerute senere

                      Comment


                      • #12
                        Kjørerute er lagt til samt en liten væroppdatering! Alt i alt lover dette meget bra for en flott dag Håper på å se mange nye fjes på lørdag!

                        Comment


                        • #13
                          Da er iallefall været på plass! Håper noen fra forumet her kommer da

                          Comment


                          • #14
                            bilen min er stort sett pakka å klar, er bare igjen å hive inn ALLE modellene, om det kommer tilreisene så har jeg to modeller til utlån, om du er villig til å betale 800.-/600.- i depositum, (knuser du modellen må du kjøpe den) det er en arf jupiter, og den andre er en katana med 91 4t motor.

                            120ah batteri rigga opp baki firmabilen så strøm skal vi ha for de fleste
                            trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
                            trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
                            arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
                            PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
                            homemade quad med diverse elektronikk.
                            noen depronkjerrer.
                            futaba10c 2.4ghz.
                            radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

                            Comment


                            • #15
                              Bilen er pakka, og eg gledar meg!
                              Runar Sandnes
                              Medlem i Gloppen modellflyklubb

                              ------
                              Constantly fighting gravity

                              Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

                              Comment

                              Working...
                              X