Announcement

Collapse
No announcement yet.

Servoer til Ready MK3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Servoer til Ready MK3

    Hei. Har nettopp kjøpt meg et Ready MK3 og mangler servoer til denne. Ser at Throttlestore har servoer fra Power HD til rundt 100 lappen. Er dette kvalitet og holder disse for dette flyet? Fks denne: Power HD 6001HB Analog 6,7kg - ThrottleStore.Com

    Har også sett at flyet har svært høy landingshastighet, noe som kan føre til at landingsunderstellet knekker veldig lett. Vil dere anbefale 5 servoer, slik at man kan bruke flaps?

    Tusen takk!

  • #2
    Jeg har flyet selv og jeg kjører på med 5 servoer og flaperons. Flyet er en drøm å lande både med og uten flaps. Jeg har selv Power hd metallgirservoer og har ikke hatt noe feil med de. Jeg har ikke hørt noe om nevnte servo, så hvis jeg kunne anbefale en servo til det flyet der så må det bli futaba 3001BB. Det er garantert blandt de beste servoene i den prisklassen. Jeg startet med de for 3 år siden og har fortsatt alle sammen. De har overlevd flere krasj og er gode nok til alle 40-60 trainere

    Futaba S3001BB bulk - elefun.no - Radiostyrt hobby
    Jon-Brage Hoel Andorsen
    -------------------------------------------------------------------------
    Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

    Alt flyr bare du har nok motor!

    Comment


    • #3
      Har hatt disse VS-2A kraftig analog servo 5-6 kg - ThrottleStore.Com i min Ready i to år nå uten et eneste ptoblem.

      Comment


      • #4
        Takk for svar begge to. Regner med å gå for Futaba sine, vet iallefall at de er kvalitet.

        JayBee: Hadde et likedan tidligere. Fløy som en drøm, men syns hastigheten ned var i høyeste laget uten flaps. Sikkert bedre på snø/vann uten. Gikk forsåvidt greit, bortsett fra en ødelagt propell

        Comment


        • #5
          Readyen flyr jo i gangfart om du bruker flaperon og ikke har for tung motor.

          Comment


          • #6
            Bruker selv disse servoene PowerHd som trådstarter viser til, disse funker fjell og har ikke hatt noen problmer ennå med disse! 

            Comment

            Working...
            X