Announcement

Collapse
No announcement yet.

Castle Cremations

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Castle Cremations

    Hei,

    Jeg har nylig mottatt min nye TREX 600 EFL Pro. Det fulgte med en CC ICE v2 80a. Er dette den oppdaterte versjonen (trygg)?

  • #2
    Hvis det står ICE2 på den er det den nye.

    Castle Creations - Castle Phoenix ICE2 HV 80 Brushless ESC HES08001A - BUY NOW@RC711.com
    Kristian Westgård
    Nittedal

    Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


    Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
    — Neil Armstrong

    Comment


    • #3
      Det er denne. Det var sannsynligvis smart å kjøpe "over dammen".

      Comment


      • #4
        Kjøpte samme heli i Norge i sommer, og fikk "gammel" esc. Nedtur når recallen kom. Bra du fikk den nye - får håpe den er 100% problemfri!
        Kristian Westgård
        Nittedal

        Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


        Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
        — Neil Armstrong

        Comment


        • #5
          Jeg har dessverre hørt om tilfeller hvor den nye har brent like godt Vær forsiktig, og bruk så korte ledninger mellom batteri og regulator som mulig.
          Honeybee CP 2

          Comment


          • #6
            Originally posted by lacappuchino View Post
            Jeg har dessverre hørt om tilfeller hvor den nye har brent like godt Vær forsiktig, og bruk så korte ledninger mellom batteri og regulator som mulig.
            Har du noe dokumentasjon hvor du har sett at den nye Ice 2 versjonen har brent ? Finner ingenting på hverken på Runryder eller Helifreak....har kun lest positive erfaringer med den nye Ice 2 serien , software er kraftig forberedet . Governor er blitt bedre blant annet
            Øyvind

            www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

            Comment


            • #7
              Castle hadde nettop gjennomført en recall før Ircha (stort heli arrangemang i USA) i sommer og hadde med seg den "nye versjone" dit som de delte ut til de var tomme.
              Flere av disse tok fyr og en ny recall blei gjennomført og nå heter de nye kontrollerne ICE2.
              Om også denne serien tar fyr så tror jeg Castle må finne seg noe annet og gjøre for denne gangen skulle alt være bra.
              Trex 450 blandingsrase 4S
              Logo 500
              Blade mCPX

              Comment


              • #8
                Originally posted by perpyro View Post
                Castle hadde nettop gjennomført en recall før Ircha (stort heli arrangemang i USA) i sommer og hadde med seg den "nye versjone" dit som de delte ut til de var tomme.
                Flere av disse tok fyr og en ny recall blei gjennomført og nå heter de nye kontrollerne ICE2.
                Om også denne serien tar fyr så tror jeg Castle må finne seg noe annet og gjøre for denne gangen skulle alt være bra.
                Det er også dette jeg tenkte på, men om det har kommet enda en nyere som heter ICE2, så tok jeg nok feil i min forrige post.
                Honeybee CP 2

                Comment

                Working...
                X