Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vestfoldgutta ute og flyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Extran er forestennesten god som ny. Kan nesten ikke se Alf har flydd den

    Click image for larger version

Name:	17102011470.jpg
Views:	1
Size:	75.4 KB
ID:	582782

    Click image for larger version

Name:	17102011469.jpg
Views:	1
Size:	61.3 KB
ID:	582783
    BOOMA Intelliswitch

    Odd A Eriksen

    Comment


    • #17
      alf du kan ta det helt med ro.det er flya til xxl det er noe galt med.du greier ikke lande dem,jeg greier ikke lande dem, å det gjør jaggu meg ikke xxl hellerså her må noe gjøres.tror kansje det sitter en liten f..n inni dem hmmm han er ikke en sånn ef B vare fanboy
      Terje syvertsen
      www.ModumModellSportklubb.com
      3dhs edge mintor 38
      C-arf edge dle 111 v3.
      C-ARF extra 330l da 100.

      Comment


      • #18
        flya til XXL har funka fint de få gangene jeg har prøvd dem... så.... tja..
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #19
          Originally posted by xilian View Post
          flya til XXL har funka fint de få gangene jeg har prøvd dem... så.... tja..
          For deg var vel problemet heller andre vegen

          arhennie

          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
          http://hadelandmfk.no/
          www.henniehobby.no/arne

          Comment


          • #20
            OK dette blei mye fram og tilbake derfor trur jeg bare de som ikke har kresja kan forsette og skrive om vraking av fly !!!!!!

            Eller noe
            BOOMA Intelliswitch

            Odd A Eriksen

            Comment


            • #21
              Nå er jeg forvirra, hvem krasjer hva? haha
              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment


              • #22
                Originally posted by alflovvold View Post
                Nå er jeg forvirra, hvem krasjer hva? haha
                Egentlig jeg og, trur det hadde blitt en lang tråd hvis vi skulle tatt med alle
                BOOMA Intelliswitch

                Odd A Eriksen

                Comment


                • #23
                  Det ironiske den dagen XXL MOSA edgen min i bakken var jo at jeg aldri
                  hadde fløyet så stort fly før. Gikk rett fra høyvinga trainer og tok
                  først en tur med 78" Extra, så 88" Edge (XXL hadde dårlig samvittighet),
                  så tok jeg opp Pitts'en til GTI20 etterpå.. UTEN Å KRÆSJE... høhøhø
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • #24
                    Godt jeg aaaaaldri kræsjer da
                    EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                    EF Yak-54. 110"
                    EF MXS 83"
                    GB Yak-55 2,2m

                    Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                    Takk til:
                    Autopartner.se
                    http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                    Comment


                    • #25
                      Takk for idag!

                      Vi fikk besøk av Tertitten og Syver, selv om de var litt sent ute får vi se gjennom det med fingrene.

                      Det blåste "litt" på stripa i Andebu, og ettersom det ikke er hverken verdens lengste eller bredeste stripe så ble det noen småhårete landinger. Men artig.

                      Undertegnede hadde virkelig ikke dagen sin, med et avrevet ror på EF 48" på første tur "slemme grasstuster på kanten av stripa", EF 78" ble ikke helt ferdigstillt "men fikk i alle fall start på motoren med god hjelp, RCGF32cc" samt motortrøbbel IGJEN på den helv.. DA`n. Eller DSA som den har blitt døpt nå "Den Starter Aldri". De to siste turene, når det riktignok først var i lufta, så funket den fint - dog det virker som den har litt personlighetsforstyrrelser, og oppfører seg forskjellig hver gang. Dvs. ved oppstart og "oppkjøring."

                      Xoar 24x10 drar godt, men jeg har lyst til å teste ut en 24x8 - fordi jeg gjerne vi ha en hissigere respons, 23x8 herja den noe inni H... med - men det ble litt for lite motstand..

                      På den siste turen, etter Vikersundskara dro, så justerte jeg L nåla litt rikere "veeeldig ømfintlig.." og da løsnet den faktisk! Men 100kr på at den har byttet takter til neste tur. Den BØR bli mer stabil ettersom den blir kjørt inn, hvis ikke blir jeg skuffet.

                      Foreløpig ikke imponert. Men har fortsatt håp.

                      Men hva skjer på den siste turen når den faktisk gikk fint igjen? Da sprakk flexbendet, så da ble det kjapp landing. Urk.

                      Uansett, synes både Tertitten og Syver stadig flyr bedre - artig å se! Tross vind og "artige" kast så ble det da litt flyging.

                      Ettersom jeg sitter på nett med hastighet som minner om en liten dverg som sitter inni nett-boksen å sender 0-1-0-1-1-0 via telegram, så fikk jeg bare lastet opp denne snutten i lav kvalitet - men her er altså litt stasj fra dagen..

                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • #26
                        Takk for idag,hyggelig som altid.håper dere har mulighet til å ta turen oppover i morra.
                        Terje syvertsen
                        www.ModumModellSportklubb.com
                        3dhs edge mintor 38
                        C-arf edge dle 111 v3.
                        C-ARF extra 330l da 100.

                        Comment


                        • #27
                          Takker for i dag ja, neste gang kommer vi en time seinere vi åxå-
                          Terje Egeberg
                          "Opp ska det og det får bare virke"


                          38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                          40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                          35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                          3DHS slick 89" EME 60.
                          3DHS Slick 71"

                          Comment


                          • #28
                            Passe stor den stripa deres
                            Trond Winger, søndagsflyger

                            EG MX2 106"
                            Ultimate 71"/DLE55
                            GB Yak55 2.2M/DLE55

                            Comment


                            • #29
                              Mye kul flyging der kara
                              arhennie

                              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                              http://hadelandmfk.no/
                              www.henniehobby.no/arne

                              Comment


                              • #30
                                Trowin - fordelen med stripa er at lander du fint her i all slags vind, så er ALLE andre striper piece of cake..

                                Ser ut som det ikke blir noe tur på meg imorgen, svigers kommer innom her så da er jeg stuck - egentlig like greit, må få litt orden på modellene - ble litt hit og dit idag.
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X