Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vestfoldgutta ute og flyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Jada, det ble en tur bortom stripa i Andebu idag - fikk besøk av sjefen selv her samt Gti - fin dag, endog overskyet og kaldt. Til gjengjeld var det så og si vindstille.

    Satt på en ny 20x8 Xoar treprop på EF Extra'n nå - fikk merkbart bedre pullout - faktisk nesten på grensen til "grei" - dog litt tregere respons. Men alt i alt - bedre.

    Ble noen småvinglete turer på meg idag, merker man blir godt rusten med så lenge mellom hver gang nå - og nå har jeg blitt for lat til å fly sim også.. Snart er det tilbake til trainer!

    Det ser ut til å bli en tur bort dit imorgen også - meldt greit vær imorgen - så da skal jeg se om jeg får sparket liv i DA60'n også..

    Xxl legger sikkert ut noe mer klipp etterhvert, ser han sitter å ruger på noen på kanalen sin..

    Ang. maiden på GB'n, hadde tenkt å kjøre denne helgen - men jammen meg ikke mye tid til mekking i det siste! :-/
    Last edited by alflovvold; 13-11-11, 01:42.
    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

    Comment


    • #62
      Hva har dere foret XXL med, han slapp seg jo helt løs Lav harrier og lav hoover, har ikke sett han hærje slik før
      Fin flving.

      Mr. X har kanskje brukt opp flaksen for en stund
      Terje Egeberg
      "Opp ska det og det får bare virke"


      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
      3DHS slick 89" EME 60.
      3DHS Slick 71"

      Comment


      • #63
        Originally posted by Tertitten View Post
        Hva har dere foret XXL med, han slapp seg jo helt løs Lav harrier og lav hoover, har ikke sett han hærje slik før
        Fin flving.

        Mr. X har kanskje brukt opp flaksen for en stund
        Det samme lurte jeg på

        Comment


        • #64
          Skal nok hype han enda lavere idag!

          Tar turen bort nå, ser veldig lovendes ut av døra her nå - helt vindstille med litt sol..

          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment


          • #65
            Originally posted by alflovvold View Post
            Skal nok hype han enda lavere idag!

            Tar turen bort nå, ser veldig lovendes ut av døra her nå - helt vindstille med litt sol..
            Heldiggriser. Her ligger tåka tjukk over åstoppen i dag
            arhennie

            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
            http://hadelandmfk.no/
            www.henniehobby.no/arne

            Comment


            • #66
              Takker for komplemanger, men jeg føler at Alf flyr ganske bra nå, så da trenger jeg ikke skyve han foran meg lenger.

              Vi har fremdeles noe og jobbe med men det får komme etter hvert (som og fly rett). Men noe må han jo klare selv .

              ligger noe filmer hær MrHarrypilot
              Jeg har ikke rekki og legg ut all kommer mere i kveld.

              Nå skal jeg ut og fly
              BOOMA Intelliswitch

              Odd A Eriksen

              Comment


              • #67
                Venta en time på Bøkke til nå...
                Tom I. Arntsen

                Comment


                • #68
                  Ja, takker Xxl for flytimer - nå har han lært meg å treffe stripa også, så da er jeg klar for å ta første turen uten buddy-kabel. Hurra!

                  Ble en fin liten gjeng på den lokale stripa idag - knallforhold - skulle satset på å være der litt tidligere dog, blir jo så pokkers tidlig mørkt nå..

                  Ble ikke noe filming på meg idag, men jeg tipper opptil flere andre har noen snutter.

                  Og - guess what? DA60'n min går relativt bra nå, lettstartet samt HISSIG liten J.... Etter å ha flydd EF 78" nå de siste 15turene, så føltes det ut som å fly noe på steroider - knallbra effekt! Begynner kanskje å nærme meg "fornøyd" status med den, gikk som et H... idag. Hjelper nok litt på at det var vindstille idag, fikk kjørt den ganske greit..

                  Jo. En ting til.

                  PIPE MY ASS! Hirr hirr..

                  Xxl - du BØR poste den pullout testen vi gjorde! In you'r face, pipe-hypers!
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • #69
                    Har du gjort noe sps med motoren nå? eller bare justert litt?
                    Godt at det begynner å rette seg til, skal jammen ha tålmodighet når det "baller" seg til slik det gjorde med denne motoren.
                    Terje Egeberg
                    "Opp ska det og det får bare virke"


                    38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                    40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                    35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                    3DHS slick 89" EME 60.
                    3DHS Slick 71"

                    Comment


                    • #70
                      Han har tatt av pipa tenker jeg

                      Comment


                      • #71
                        Neida, pipa står i - bare skrudd L-nåla rikere, fryktelig følsom, den går ikke helt rent i mellomregisteret men til gjengjeld starter den lett samt power så det holder! Tomgangen begynner også å bli bra. Artig.

                        Lar den stå slik noen liter til før jeg begynner å kødde mer med den.

                        Jeg og Xxl kjørte en pullout-test på 78"erne, pipe vs. pitts muffler, altså så og si det samme som org. muffler.. Film kommer nok snart..
                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment


                        • #72
                          tror xxl slettet den filmen med et uhell jeg...
                          syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                          carl goldberg ultimate
                          DJI S900
                          piper pawnie el kjærre


                          Futaba 14SG
                          diverse epp tjafs
                          Per-Egil Furuseth

                          Comment


                          • #73
                            Du som har pitspotte på din Alf?
                            Terje Egeberg
                            "Opp ska det og det får bare virke"


                            38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                            3DHS slick 89" EME 60.
                            3DHS Slick 71"

                            Comment


                            • #74
                              Ok Alf slo meg i pullout med pits potta si, men hva gjør ha så







                              Og så masern etter på at jeg skal legge ut videoer
                              Last edited by xxl; 13-11-11, 23:40.
                              BOOMA Intelliswitch

                              Odd A Eriksen

                              Comment


                              • #75
                                Ho ho ho............
                                Ikke ment på deg xxl..........

                                Comment

                                Working...
                                X