Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jero fuel, hvor får man tak i?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jero fuel, hvor får man tak i?

    Heisann. Jeg prøver å finne ut av hvor man kan få kjøpt jero fuel. Ser at nortrading selger, men de sender ikke i posten.
    Om noen vet hvor man kan få kjøpt jero, så hyl ut!

  • #2
    Ta kontakt med Jero Fuel JeRo Fuel - Hjem og bruker kontaktskjemaet der så får du nok vite hvem som er nærmest der du bor. Det var Hobbico som hadde agenturet på vegne av Jero men vet ikke om de har det lenger.

    Jeg synes at Jero er en mye bedre fuel en Rapicon og verdt hver krone ekstra pr liter.
    Espen Kvien
    Gruppeleder F3A
    Vingtor RC Club
    f3a.norge@gmail.com

    Mange fly og mye moro

    Comment


    • #3
      Absolutthobby på Hamar har jero fuel.
      www.absolutthobby.no
      Henrik Lauvli
      Clouds fly, Kyosho Calmato, Kyosho Calmato Sports
      TWM Cub Clipped Wing 1/6, Raptor 50 og Futaba 6EX
      MIkroflyger

      Comment


      • #4
        Takker for svar! Ja er helt enig, syns jero er merkbart bedre enn f.eks rapicon. Mine motorer ser ut til å gå mye varmere på rapicon enn jero. Har nå sendt mail til absolutt og jerofuel.no så får vi se

        Comment


        • #5
          Jero-Batterifuel?

          Hei! Er det batterier vi snakker om her som brukes i elektromodeller?

          Husker at noen gammle modellflyvere en gang snakket om noe flytende de brukte når de fløy, kan dette være det samme?


          Mvh

          Morten

          Comment


          • #6
            Vet at noen der ute er glad i fettern til den elektriske drillen, men akk så kjedelig og kjønnsløs
            Espen Kvien
            Gruppeleder F3A
            Vingtor RC Club
            f3a.norge@gmail.com

            Mange fly og mye moro

            Comment


            • #7
              Vet at noen der ute er glad i fettern til den elektriske drillen, men akk så kjedelig og kjønnsløs
              Elektro er da ikke kjønsløst det er jo for damer det.

              Comment


              • #8
                Jeg stoppet med alt av fuel fly, og investerte mange foldige lapper i elektro utstyr, men det ble aldri helt det store. Uten lyden og lukta til fuel så blir det ikke det samme mener jeg Nå er fuel maskinene hentet fram igjen og jeg gleder meg!

                Comment


                • #9
                  Hobbymix på Kløfta har Jerofuel.
                  Stig-Arne Isaksen

                  Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
                  Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
                  Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

                  Comment


                  • #10
                    Jeg synes at Jero er en mye bedre fuel en Rapicon og verdt hver krone ekstra pr liter.
                    Har ikke prøvd Jero men har brukt mye Rapicon. På vilken måte merker en forsjellen på disse drivstoffene og hvilke forbedringer kan jeg regne med og få om jeg går over til Jero?
                    Jeg kjører stortsett bare 4t motorer fra 61-180 størrelse SC, ASP, OS, YS, Saito.

                    Comment


                    • #11
                      Du kan gå vesentlig inn på gassnåla uten å leane motoren, bedre beskyttelse mot rust og ikke minst ingen sot i toppen. På OS motoren så har jeg kunne gå inn en halv omdreining på nåla uten at motoren har protestert mot dette. Men min erfaring gjelder 2-takts glow og har kjørt YS-motoren min for lite til å se om det har den samme effekten der.

                      Jeg kjøpte for 3 år siden en OS140RX som var kjørt på Rapicon, hele stempeltoppen og hodet var sort av sot, gikk så over til Jero og etter 70 flights så var stempeltoppen og hodet like ren og pen.
                      Espen Kvien
                      Gruppeleder F3A
                      Vingtor RC Club
                      f3a.norge@gmail.com

                      Mange fly og mye moro

                      Comment


                      • #12
                        Hvis noen fortsatt vil ha Jero-fuel, så er det fortsatt liv i leieren

                        Rc og Leker AS (www.rcogleker.no) på Gol har tatt over produksjonsutstyr
                        og varelager og selger nå fuelen.
                        Tom I. Arntsen

                        Comment

                        Working...
                        X