Announcement

Collapse
No announcement yet.

Og hva kommer nå? En ulti type stor.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Forhåpentligvis legger isen seg om ikke lenge. Men snø vil vi ikke ha mye av. Fem cm holder...
    Trond Winger, søndagsflyger

    EG MX2 106"
    Ultimate 71"/DLE55
    GB Yak55 2.2M/DLE55

    Comment


    • #32
      Hmmm...........forstår ikke at det er mulig at frakt fra USA til Norge er to dager kjappere en innenlands frakt i Norge? Håpløst spør du meg.
      Så derfor tok jeg en avgjørelse om å slutte med bensin pga kostnader, stort å dra med seg og at det rett og slett kjedelig.......
      For å gjøre en lang historie kort......jeg skal kun ha 48'' el.fly




      He he......BARE KØDDA
      Flyet har kommet men jeg har ikke kikket på sakene da jeg må ut en tur først. Men jeg har satt meg et mål om å ha Ultimaten startklar Lørdag uten å stresse. Høres ikke så ille ut, men jeg må jo tilpasse 200cc motoren til motorboksen også. EF'yak'n håper jeg også er klar før helga.

      Bilder kommer underveis

      Comment


      • #33
        Klar NÅ til helgen? Da er du kjapp - eller bare jeg som er treg?!

        Bilder vil vi ha ja.. Kjør på, helt dødt her inne nå mtp. 3D, pokkers limbo-årstid med hverken-eller vær!

        Ellers støtter jeg 48" tanken, snart så er vi så mange innbyggere her på kloden at vi kun kan fly sånne UMX micro-fly på soverommet..
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • #34
          Drit i hele forrige innlegget mitt!!

          Jeg blir også treg når faens tollpost/posten bare leverer halvparten av tingene!!!!! OG DET PÅ 7 DAGER!!
          FAEN nå er jeg pisssssst!! Ikke vet noen hvor resten befinner seg heller.
          Antagelig så har noen kastet det og slettet det fra data'n etter at de fikk en tlf samtale fra meg før i dag.

          Er det virkelig mulig? Først ødla dem 88'' yak'n for kort tid siden, og nå klarer de jævla idiotene å levere bare vingene til flyet på 7 dager!! Resten vet de faen ikke hvor er.........................

          Comment


          • #35
            Jeg har vært på div tollpost lager og forstår hvorfor ting blir ødelakt eller forsvinner . Det er et stort samensurium av varer i alle størelser og tyngder og allt blir bare kastet rundt på gulv og biler, ingen har ansvar for noe. Jeg styrer unna tollpost for en vær pris hvis det er mulig
            Last edited by xxl; 02-11-11, 14:55.
            BOOMA Intelliswitch

            Odd A Eriksen

            Comment


            • #36
              Håper Schenker er bedre. Kommer varer til meg i morgen =/
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #37
                Kommer 20cc greia nå eller tom
                syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                carl goldberg ultimate
                DJI S900
                piper pawnie el kjærre


                Futaba 14SG
                diverse epp tjafs
                Per-Egil Furuseth

                Comment


                • #38
                  Originally posted by anders e View Post
                  Drit i hele forrige innlegget mitt!!

                  Jeg blir også treg når faens tollpost/posten bare leverer halvparten av tingene!!!!! OG DET PÅ 7 DAGER!!
                  FAEN nå er jeg pisssssst!! Ikke vet noen hvor resten befinner seg heller.
                  Antagelig så har noen kastet det og slettet det fra data'n etter at de fikk en tlf samtale fra meg før i dag.

                  Er det virkelig mulig? Først ødla dem 88'' yak'n for kort tid siden, og nå klarer de jævla idiotene å levere bare vingene til flyet på 7 dager!! Resten vet de faen ikke hvor er.........................
                  Føler med deg her.

                  Dette er kipt, du må ha litt dårlig innflytelse på enkelte fraktselskap. Har ikke du hatt noe deler som har blitt borte tidligere også?

                  Håper det ordner seg kjapt, vi vil jo se bilder
                  Terje Egeberg
                  "Opp ska det og det får bare virke"


                  38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                  40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                  35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                  3DHS slick 89" EME 60.
                  3DHS Slick 71"

                  Comment


                  • #39
                    Rart de skal klare å rote bort den kjempe-esken. Godt gjort...
                    Trond Winger, søndagsflyger

                    EG MX2 106"
                    Ultimate 71"/DLE55
                    GB Yak55 2.2M/DLE55

                    Comment


                    • #40
                      Du får skaffe deg en oversikt over hvem som jobber der. Kanskje du har gjort deg til uvenns med noen der vettu
                      arhennie

                      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                      http://hadelandmfk.no/
                      www.henniehobby.no/arne

                      Comment


                      • #41
                        Sikkert noe slik som skjer der ute..

                        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                        Comment


                        • #42
                          Det ordna seg til slutt.............
                          Postbilen(les STOR lastebil) kom på døra ved 930 tiden i dag. Det var jo service........selv om det var vell lang leveringstid.
                          Men nå er alt glemt og modellen må vel være mer enn halvferdig nå. Sparer motormonteringen til slutt ettersom jeg må motivere meg til å kappe motorboksen

                          Modellen er ikke avskrekkende stor ettersom det er en 2-dekker. Men det passer meg bra. Er på strørrelse med en god vanlig 100cc......bortsett fra et par vinger ekstra og en god tjukk kropp da

                          Comment


                          • #43
                            Du får gjøre som vi gjorde på Extraen da, ang kapping av motorbox, funka bra det
                            Knut Erik
                            But it flies, so who cares??
                            www.torqueroller.com
                            Steikje galen
                            www.skalamodellflyklubb.no
                            www.teamflyingcircus.com

                            Comment


                            • #44
                              Nå er den kappet...........
                              Litt tilpassing så blir det saker

                              Comment


                              • #45
                                Er vel påtide med litt bilder her nå
                                EF 60" Edge. Torque.
                                EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
                                3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
                                CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
                                Multiplex FunCub XL on floats.
                                Jeti DS-16

                                Comment

                                Working...
                                X