Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som kan lage noen dekaler?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som kan lage noen dekaler?

    Trenger en del merking på min flybaby, alt fra små skilt i cockpit og opptil ett A4 ark på utvendig merking.
    Noen som kan lage dette her hjemme? betaler selvfølgelig for dette.

    Det svarte kan være film, de røde må være sjablonger for lakking for å få skikkelig fargematch.

    Legger ved ett par bilder av noe av det jeg trenger.

    Viggo
    Attached Files

  • #2
    Jo Grini har maskin til sånt. Ta kontakt med han og hør
    Leif Bjørgo
    Cirrus-RCFK

    Comment


    • #3
      Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg gjerne lakkert det for deg. Du kan evt sende en mail til autoart.no og høre om de kan lage dekaler til deg i vinyl.

      Comment


      • #4
        Det finnes transparente ark for bruk i laser skriver. Lager endel merking til produkter på slike. De tåler nå litt vær men er ikke uslitelige. Fordelen er at du kan lage det du trenger når du trenger det.

        Comment


        • #5
          Originally posted by bid63 View Post
          Det finnes transparente ark for bruk i laser skriver. Lager endel merking til produkter på slike. De tåler nå litt vær men er ikke uslitelige. Fordelen er at du kan lage det du trenger når du trenger det.
          Sorry OT men har du link til disse?

          Comment


          • #6
            Originally posted by surpass View Post
            Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg gjerne lakkert det for deg. Du kan evt sende en mail til autoart.no og høre om de kan lage dekaler til deg i vinyl.
            Jeg lakkerer gjerne selv, men jeg trenger noen som kan kutte sjablonger for meg.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Trulsen View Post
              Sorry OT men har du link til disse?
              Billige blekkpatroner og tonerkassetter til din skriver. Gratis frakt. Ingen gebyr. gå til Overførig -> Dekaler. De er for blekkskriver. Finnes i hvit og transparent. Spray et lag med klarlakk over etter at du har printet, så blir det bra holdbarhet.
              I hangaren:

              SpeedFire F5B
              X-plane fra www.yuri-models.com
              Hawk F5B
              MiniHawk (2stk)
              3stk PZ Stryker (flygende lecablokker)
              UM Stryker Q 180
              FPV Raptor
              EPO Cessna (156cm)

              Comment


              • #8
                Hei

                Skal legge ut link i morgen, må sjekke det på jobb PC'en. Men de er for laser og vi skriver med en Konica Minolta kontor kopi/print/scann.

                Comment


                • #9
                  Hei

                  Blekkskriver.no er plassen - så er det å velge laserpapir - Transparent klebepapir - varenummer er RO400-1123 - og prisen er 119,- for 20stk A4 ark. Fikk ikke helt til link til den nettbutikken så det ble å forklare istedenfor.

                  Comment


                  • #10
                    Mitt råd må være å bruke Google sketchup for å lage dekalene de kan så printes på dekalark fra blekkskriveren. I sketchup kan du importere fotoene av dekalene og trace de ulike figurene. Husk å laste ned pluginen bezier curves.
                    Mvh
                    Eystein

                    Comment


                    • #11
                      Da har jeg prøvd med dekalark, det blir ikke bra nok når bakgrunnen er sort, på lyse farger er det ok.
                      Jeg takker for de tilbudene jeg fikk på PM, men har valgt å bestille til min flybaby, storch og pt19, samlet fra RC Decals, Radio Controlled Model Airplane Graphics - B and E Graphix
                      Suveren service og meget raske og flinke på e-post kommunikasjon, greie priser også.

                      Viggo

                      Comment


                      • #12
                        Dekaler kan jeg ikke hjelpe med, men har en laserkutter som enkelt skjærer sjablonger...
                        Send meg en mail/pm om du trenger min hjelp...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Viggkri2 View Post
                          Da har jeg prøvd med dekalark, det blir ikke bra nok når bakgrunnen er sort, på lyse farger er det ok.
                          Jeg takker for de tilbudene jeg fikk på PM, men har valgt å bestille til min flybaby, storch og pt19, samlet fra RC Decals, Radio Controlled Model Airplane Graphics - B and E Graphix
                          Suveren service og meget raske og flinke på e-post kommunikasjon, greie priser også.

                          Viggo
                          Det kommer du ikke til å angre på tror jeg, har sjøl kjempegode erfaringer med dem, meget god kvalitet,
                          rask levering, snur seg fort rundt og lager det du er på jakt etter, og til absolutt brukbare priser.
                          Last edited by telecaster; 24-11-11, 10:59. Reason: typo



                          Comment


                          • #14
                            bestilte nettopp decalset fra B&E. de hadde ikke det jeg ville ha til mitt fly. med jeg likte det jeg så på en edge der.. så han gjorde om det så det passet min yak.. alt tok 10 fra jeg spurte han på chat til jeg fikk bilde med forslag på mail.. betalte og han skulle lage med engang.. hadde bare alle vært slik.. god servise er ikke bare på shell nei...
                            syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                            carl goldberg ultimate
                            DJI S900
                            piper pawnie el kjærre


                            Futaba 14SG
                            diverse epp tjafs
                            Per-Egil Furuseth

                            Comment

                            Working...
                            X