Announcement

Collapse
No announcement yet.

Realflight

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Realflight

    Laptopen har tatt kvelden,
    Noen her som har erfaring med Realflight på Mac? Trenger selvsagt Windows, men er dette bare å hive plata i macen og installere?

  • #2
    Har ikke prøvd selv, men om du kjører Windows via Bootcamp kan jeg ikke skjønne annet enn at det går fint.
    Kristian Westgård
    Nittedal

    Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


    Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
    — Neil Armstrong

    Comment


    • #3
      Kjører realflight på en iMac i bootcamp uten problemer. Start bootcamp ifra programmer mappen på mac og følg instruksjonene for å installere windows.

      Comment


      • #4
        Realflight går flott i Bootcamp. RF i Windows i Parallels fungerer IKKE! Men jeg ble lei av å måtte boote om hele tiden, så jeg fikk meg også på bruktmarkedet Aerofly De luxe pluss 5.5. To forskjellige fra Aerofly i egen Mac-utgave! Jeg har ikke fått sjekket det så nøye enda, men det virker som om det kan stilles inn på det meste, samt flyging på nett med andre. Jeg vet ikke om det finnes norske forhandlere for dette, men det finnes i utlandet har jeg sett.
        Flisespikkeri er gøy!
        Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
        Dyrøy MFK
        ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
        http://rolv.info

        Comment


        • #5
          Originally posted by Rappis View Post
          Kjører realflight på en iMac i bootcamp uten problemer. Start bootcamp ifra programmer mappen på mac og følg instruksjonene for å installere windows.
          Rappis!

          Hvilken IMac har du? Kjører du G5.5? Hvordan er grafikken?



          Sent from my toilet using Tapatalk

          Comment


          • #6
            24" ifra 2008.

            Grafikken er grei, og jeg kjører kun 3,5 og 4,x

            Comment

            Working...
            X