Announcement

Collapse
No announcement yet.

2013 F3K Worlds til Danmark ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2013 F3K Worlds til Danmark ?

    2013 F3K World Championship – bid from Denmark - RC Groups
    If flying were the language off man,soaring would be it`s poetry.

  • #2
    Hvis de klarer å bli enige om reglene da..
    Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

    Steinar B Johansen
    Lillehammer mfk

    Comment


    • #3
      Tror du må forklare litt mer hva du mener der Steinar.... Enig om regelene?
      VM i fjor var det ikke de største diskusjonene om reglene, bare litt diskusjon før start på TM møte ang hvordan man skal melde for poker tasken.
      Kan ikke se for meg at et skal bli de helt store diskusjonene rundt regelverket for EM i år heller.
      Jeg er veldig positiv til VM i Danmark neste år. Da blir det ikke så langt å reise for Laget fra Norge, kanskje vi til og med klarer å få til ett junior lag også... det hadde vært tøft


      Leif
      Leif Bjørgo
      Cirrus-RCFK

      Comment


      • #4
        Detta høres jaggu bra ut, Danmark er jo helt kanonkonge
        Jo Skavhaug

        ..sånn ca..

        Comment


        • #5
          helt enig... får håpe de får igjennom søknaden sin da.
          Leif Bjørgo
          Cirrus-RCFK

          Comment


          • #6
            Originally posted by doogledee View Post
            Tror du må forklare litt mer hva du mener der Steinar.... Enig om regelene?
            VM i fjor var det ikke de største diskusjonene om reglene, bare litt diskusjon før start på TM møte ang hvordan man skal melde for poker tasken.
            Kan ikke se for meg at et skal bli de helt store diskusjonene rundt regelverket for EM i år heller.
            Jeg er veldig positiv til VM i Danmark neste år. Da blir det ikke så langt å reise for Laget fra Norge, kanskje vi til og med klarer å få til ett junior lag også... det hadde vært tøft


            Leif
            Litt upresist formulert av meg kanskje.
            Reglene i selve taskene er det stort sett enighet om, men det går endel diskusjoner om selve avviklingen generelt. Mye av det handler om at f3k er blitt mer populært en før, og dermed med flere deltagere, hvilket i seg selv er svært positivt, men det gir endel utfordringer rent arrangementsmessig hvis man ønsker å avvikle konkurransen uten å bruke en hel uke på det. Noen ønsker to separate flyplasser, så de innledende rundene kan kjøres dobbelt, mens andre mener at det vil gi urettferdige fordeler\ulemper da to områder aldri vil gi like forhold også videre..
            Det går også noen diskusjoner på hvem som skal ha det siste ordet når ting ikke går helt som det skal. Hvis f.eks timeren din gjør en feil og slikt.
            Dette har selvsagt ingenting med Danmark og WM å gjøre, det er bare slike diskusjoner som dukker opp når en gren av en hobby plutselig blir større, mer populær og konkurransen hardner til
            Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

            Steinar B Johansen
            Lillehammer mfk

            Comment


            • #7
              Skjønner, det ordner de sikkert på ett vis.
              Leif Bjørgo
              Cirrus-RCFK

              Comment


              • #8
                Da er det i dag klart at Danmark får F3K VM 2013 - regner med det blir kamp om plassene på landslaget neste år

                mvh
                Lars Petter Eriksen

                "the essensials are invicible to the eyes"
                Saint-Exupéry

                Comment


                • #9
                  Jeg skal hvertfall stå på så det holder.... Nå er det mange som kan klare å kvalifisere seg så det blir tøffere i år enn noen gang før føler jeg.
                  Synd du ikke ble med igår Lars Petter, men regner med å se deg 3 juni, sammen med fler fra Gullknapp
                  Leif Bjørgo
                  Cirrus-RCFK

                  Comment


                  • #10
                    Flott at det blir flere som konkurrerer F3K !
                    Så av resultatene at dere har hatt en fin konkurranse.
                    Hadde dessverre ikke mulighet for å få det til denne gang, men er med 3. juni

                    mvh
                    Lars Petter Eriksen

                    "the essensials are invicible to the eyes"
                    Saint-Exupéry

                    Comment


                    • #11
                      Nå og på Facebook F3K World Championship 2013 | Facebook
                      If flying were the language off man,soaring would be it`s poetry.

                      Comment


                      • #12
                        Nå begynner der att ske noet
                        www.wcf3k.dk

                        Comment

                        Working...
                        X