Announcement

Collapse
No announcement yet.

GB Models Extra330sc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Om loddingene er skikkelig dårlige så kan du få spenningsfall som får ESC til kutte f.eks. Skader vel ikke å gå gjennom de.

    Men du sier det er en CC ESC? Disse har jo Current Limiting som kan settes fra very sensitiv, sensitiv, normal etc. opp til disabled. Sjekk Cutoffs fanen i Castle Link hva denne står på, og eventuelt heve den eller disable den å se om det hjelper.
    arhennie

    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
    http://hadelandmfk.no/
    www.henniehobby.no/arne

    Comment


    • #32
      Hm. Jeg tror egentlig loddingen er helt grei, men det var det eneste jeg kunne komme på - om det skulle være noe jeg har gjort feil!

      Takk for tips, programmert den kun med den enkle kort-saken så langt, er vel litt mer muligheter når jeg kjører den via usb/pc.

      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • #33
        bare en ting og gjøre alf bytt til bensin så slipper du allt det tullet (el suger)

        Foresten kjempe grattis med den fine plasseringa
        BOOMA Intelliswitch

        Odd A Eriksen

        Comment


        • #34
          Tror nokk en 0,8 Cox hadde drad dette flyet uten og lage en masse tull.

          Comment


          • #35
            Haha Cox!! God ide!

            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • #36
              Har hørt om folk som har fått problemer pga. dårlig kvalitet på kontakter mellom motor og regulator så vil nok tro at en dårlig lodding også kan lage trøbbel.

              Sent from my GT-P7500 using Tapatalk

              Comment


              • #37
                Alf, du er jo glad i å rolle. Her er litt inspirasjon :

                Comment


                • #38
                  Hehehe.. Sjekk ut closeup av modellen i slutten av klippet, temmelig store ror! Tøff prop., 1.6gr?!
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • #39
                    Joda, da har denne freestyle/3D modellen deltatt i F3P " hehehe.. " etter Donatas Symmetric'en sviktet meg. Men det er sikkert bare en filleting, så regner med at den er oppe å går ved neste mulighet for indoor-flyging..

                    Nå er jo ikke GB heeelt beregnet for sakteflygende presisjon, men det viktigste for meg var å delta - og å ikke minst huske programmet, noe jeg er veldig fornøyd med! Dog jeg klarte selvsagt ikke annet å rolle litt mellom manøvre, rart med det - 3D begynner å sitte såpass i fingrene at lange strekk uten en roll eller sprell sliter jeg med!



                    Men det holdt til en 3dje plass, så det var veldig artig! Man kan vel kalle det speed-f3p!

                    Her er første smårotete runde, det kom seg litt mer mot slutten da både utslag ble satt ned litt samt undertegnede ble litt varmere i trøya. Og spist en Snickers. Hehe..



                    Var innom hallen på Søndag som tilskuer, og jammen var ikke MC-32 til Panzerschnell-Graupner der, så jeg måtte jo prøve denne flytebryggen. Mangler bare koppholder! Men overraskende god å holde i når den var hektet på plass..



                    Og jammen ser det ut til at det ligger en stor pakke til meg på postkontoret, synd både jeg, kjærringa og minstejenta har omgangsyke. Blærk..
                    Last edited by alflovvold; 30-01-12, 23:43.
                    ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                    Comment


                    • #40
                      Gratulerer
                      Da blir det vel F3a Kjerrer på deg fremover
                      Artig å se at du kan fly litt sakte også Men det er sikker veldig lærrerik trening, og sikker gøy når en får taket på det.
                      Terje Egeberg
                      "Opp ska det og det får bare virke"


                      38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                      3DHS slick 89" EME 60.
                      3DHS Slick 71"

                      Comment


                      • #41
                        Flink du Alf
                        Hva er det i den store pakka? Et f3a fly?

                        Comment


                        • #42
                          Takk takk! Neida, ikke noen F3A sak meeen.. Krill 'aka Angry Bird!

                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • #43
                            Å jaaaaaa...................hadde glemt den alt

                            Comment


                            • #44
                              Gratulerer med bra plassering, dyktig du Alf.
                              Om du vil kan jeg hente pakka for deg, men må fort hjem etter det
                              EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                              EF Yak-54. 110"
                              EF MXS 83"
                              GB Yak-55 2,2m

                              Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                              Takk til:
                              Autopartner.se
                              http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by alflovvold View Post
                                Takk takk! Neida, ikke noen F3A sak meeen.. Krill 'aka Angry Bird!

                                Da hadde jeg tatt med spy-bøtta ned på postkontoret...

                                Grattis med resultatet forresten. Veldig bra for en "nybegynner" må jeg si Det er noen veletablerte navn foran deg på listen.
                                arhennie

                                MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                                http://hadelandmfk.no/
                                www.henniehobby.no/arne

                                Comment

                                Working...
                                X