Announcement

Collapse
No announcement yet.

GB Models Extra330sc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ja skulle til å si det samme. Visst jeg har morrosaker på posten kunne jeg antagelig reist naken bort med bøtta i hånda og dopapir i rompa.......

    Comment


    • #47
      Haha

      På jobb idag da, men ikke akuratt i goformen.. Mange som har det her i byen såvidt jeg har skjønt.

      Deadlines er så fint å ha oppi slikt.

      Uhh..
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • #48
        Pokker Alf. Du er jo bedre til og fly for hver video du legger ut, og det er jo ikke akkurat lenge mellom hver gang du legger ut en..

        Grattis me pallplass!

        Comment


        • #49
          Vel, da fikk jeg glant over Symmetric-saken igår kveld og justert både CG og fjernet noen unødvendige gram i baken. Fikk også hooket opp CC ESC til PC`n og slått av ymse ting som current-limiting " takk Arne! " som fikset cutoff-problemet samt satt startup til soft, som da fikset mesteparten av nølingen ved start. Dette er jo en F3P sak som ikke skal jazzes så mye med, til en forandring.

          Ikke noe feil med lodding!

          Så da skal det testes litt slow-mo F3P i hallen imorgen kveld.. weee! Må pakke med et par valium så jeg holder meg unna rolling og ymse 3D-sprell mellom manøvre!
          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

          Comment


          • #50
            Aaaahh, delig å har rett
            Fint det ordnet seg!
            arhennie

            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
            http://hadelandmfk.no/
            www.henniehobby.no/arne

            Comment


            • #51
              Da har nok denne fått rundt 100turer på seg, og den funker rett og slett knallbra - presis, kjapp, stiv og fin.

              Her er en snutt fra litt F3P-s og F3P øving for ca.. 3ukers tid siden, og litt kåling. Om man er på utkikk etter en "highend" indoor freestyle modell som skiller seg litt ut så er denne fin.

              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

              Comment


              • #52
                En stund siden denne tråden er oppdatert - men nå nærmer altså indoor sesongen seg kjapt, og jeg gleder meg!

                Jeg har vært så fornøyd med denne saken, at nytt kit med GB Extra330SC depron-tjafs ble bestilt og ligger nå på et bord hjemme i påvente av at de store lime-guder skal forbarme seg over meg.

                En liten runde tidligere i sommer, hagen er kjekk å bruke når man skal leke litt.

                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • #53
                  Ny sesong tilsier nytt kit av denne - fortsatt en knall sak som flyr drøyt bra. Min gamle er rimelig sliten ( les: gruset X antall ganger ) så ny er på byggebordet. *kremt* Dvs. den har ligget der en stund, men først nå påbegynt. Odd aka XXL skal også ha en slik!

                  Ps. slike vinkler er fantastisk kjekke å ha ved depron-bygging, de både veier litt samt de er fine å bruke som støtter slik at det blir rett og fint.

                  Click image for larger version

Name:	DSC_3614.jpg
Views:	1
Size:	52.0 KB
ID:	595435Click image for larger version

Name:	DSC_3619.jpg
Views:	1
Size:	69.6 KB
ID:	595436Click image for larger version

Name:	DSC_3620.jpg
Views:	1
Size:	75.2 KB
ID:	595437Click image for larger version

Name:	DSC_3624.jpg
Views:	1
Size:	84.2 KB
ID:	595438Click image for larger version

Name:	DSC_3626.jpg
Views:	1
Size:	50.2 KB
ID:	595439Click image for larger version

Name:	DSC_3627.jpg
Views:	1
Size:	71.4 KB
ID:	595440

                  Jammen har jeg fått ordna meg litt i garagen idag også, litt pes med denne vinteren ettersom bilen skal inn - nå går det ann å få gjort litt igjen! Litt ekstra lys i taket hjalp også godt på. Til våren bygger jeg meg skikkelig benk og får det litt "ordentlig" her, foreløpig får dette funke OK.

                  Click image for larger version

Name:	Garage1.jpg
Views:	1
Size:	102.4 KB
ID:	595441Click image for larger version

Name:	Garage2.jpg
Views:	1
Size:	81.4 KB
ID:	595442
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • #54
                    Jøss Har du jobba i dag du også!! Og det var den rette som var min, klar til maiden Onsdag?
                    BOOMA Intelliswitch

                    Odd A Eriksen

                    Comment


                    • #55
                      Litt småplukk igjen nå så er endelig ny GB indoor-modell klar for bruk til neste helg! Satt å bygde de siste tingene idag i influensa-koma, tok sin tid..

                      Kjører noen små PowerHD ( HD-DSM44 1.6kg 0.07s ) på ailerons - foreløpig ser de ut til å funke over all forventning! Råkjappe og spreke, ser ut til å sentrere greit. Blir intresangt å teste ut..



                      Click image for larger version

Name:	DSC_0001.jpg
Views:	1
Size:	58.0 KB
ID:	596010Click image for larger version

Name:	DSC_0010.jpg
Views:	1
Size:	53.3 KB
ID:	596011Click image for larger version

Name:	DSC_0014.jpg
Views:	1
Size:	54.8 KB
ID:	596012
                      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                      Comment


                      • #56
                        Kult! Jeg har akkurat startet å bygge Arrow v6 så får vi se hvem av oss som roller kjappest!
                        Simen Andresen

                        DX-18 TUSEN TAKK PAPPA!!!
                        EF 91" Extra
                        EF 70" Extra
                        EF 48" MXS
                        HK 51" Slick
                        Indoor: RJ MX2 VPP, RJ MX2 10-9l, Arrow V6

                        Takk til:
                        Autopartner
                        Smallsize
                        Anders e

                        Comment


                        • #57
                          GB Models Extra330sc

                          Tipper nok Arrowen har kjappere rollrate utifra den snutten du postet!

                          Rollrate er ikke alt, ikke for oss som stort sett flyr 8-tall!

                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • #58
                            Har du begynt med serieproduksjon i garasjen? Du kan vel bygge en til meg også da Alf? ser fin ut denne. Hva slags oppsett bruker du?

                            Comment


                            • #59
                              Hehe nja, tror ikke jeg ville hatt meg til å bygge for deg - har tatt vinter å vår disse, ikke så aktiv på RC fronten for tiden!

                              Oppsettet på #1 står på side1 her på tråden, på #2 kjører jeg Castle ESC, Tiger motor samt PowerHD servoer - 2stk på ailerons som virker råkjappe ( HD-DSM44 ) samt D65HB på rudder/elev. Litt billigere oppsett på den nye servo-sett, men det ser overraskende lovendes ut.

                              Regner med å få testet litt mer på Fredags-kveld. Ops, har èn til å bygge.. hehe

                              Last edited by alflovvold; 03-01-13, 10:46.
                              ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                              Comment


                              • #60
                                Ny sesong, ny GB Extra. Why change a winning team? hehe..

                                Den ène blir satt opp med VPP, begge med AXI/JETI oppsett samt PHD micro servoer.

                                Click image for larger version

Name:	DSC_0039.jpg
Views:	1
Size:	94.8 KB
ID:	604871

                                Men pokker.. skulle jo vært 2stk kit i denne forsendelsen..? WTF!

                                Click image for larger version

Name:	DSC_0036.jpg
Views:	1
Size:	108.0 KB
ID:	604870

                                Riktignok litt mindre indoor muligheter i år foreløpig, håper det tar seg opp..
                                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                                Comment

                                Working...
                                X