Announcement

Collapse
No announcement yet.

Leveringstid hos norske forhandlere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Jamie View Post
    Bestillte noe småtteri fra Hobby24 for en måned siden (1. mars) og fikk ordrebekreftelse. Ikke hørt noe siden, kan vel gå i kategorien tregt kanskje
    Det var no rart. Tror du burde ringe dem å høre om det har blitt noe krøll.
    Jeg bestilte noe småtteri fra Hobby24 mandag kveld å det kom som brev i postkassa mi i dag =)
    ​​​Kim-Arne

    Comment


    • #32
      Originally posted by coolpex View Post
      Det var no rart. Tror du burde ringe dem å høre om det har blitt noe krøll.
      Jeg bestilte noe småtteri fra Hobby24 mandag kveld å det kom som brev i postkassa mi i dag =)
      Har kjøpt det jeg trengte et annet sted, har mailet dem i dag og bedt dem kansellere ordren. Var som sagt bare noe småtteri.

      Comment


      • #33
        Originally posted by ArneH View Post
        Kanskje litt OT. Men jeg er småirritert på Smallsize for tiden. Utvalget av Balsa i butikken er nesten borte. Og de mangler stadig småting som balsablokker, plugger og knivblader. Kanskje det er lite lønnsomt med varer for folk som bygger, men samtidig er det en måte å beholde kunder. Som også vil kjøpe større ting en dag.
        Var på butikken i Strømmen for et par uker siden. de skulle visst få inn igjen balsa om et par uker, så regner med at det er på lageret over påske.
        Bfight 210
        De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
        De Havilland DH 2 skala 1/5,3
        Phoenix RC Club

        Comment


        • #34
          Nå er det snart en måned siden jeg bestilte fra rc-net men fortsatt ikke fått noe. ikke svarer de på henvendelser heller. på nettbutikken står det bare att det er opphørssalg så lenge lageret rekker. og det fungerer som normalt å legge inn bestilling.
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

          Frsky taranis 9+
          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
          + diverse små ting

          Comment


          • #35
            nå fikk jeg mail fra rcnet att orderen behandles hehe her går det fort i svinga gitt
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #36
              Originally posted by ArneH View Post
              Kanskje litt OT. Men jeg er småirritert på Smallsize for tiden. .
              Min oppfatning om SSS (SmallSize Strømmen) er at de nok kanskje kun satser små RTF, prøver man å bygge noe og trenger "små deler" så er dette noe de ikke har.

              Men innefor ParkZone produker, har de vært flinke til å skaffe deler osv til de 2 modellene jeg har til nå så her gir jeg dem tommelen opp.
              Audun Johnsrud
              Nittedal - HMFK

              * Flyr divserse planker og noen visper.
              En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

              Comment


              • #37
                nå har det gått 5 dager til og det står fortsatt "Betaling Mottatt - Behandles" når jeg logger meg inn i nettbutikken. Dette må være den treigeste forhandleren i landet. hafff
                Tom Nohr
                Tennisveien 9
                2450 Rena

                Frsky taranis 9+
                Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                + diverse små ting

                Comment


                • #38
                  jeg lurer på om ikke dem driver og legger ned, har sikkert noe med det og gjøre. Ille for oss som helst skulle hatt ting igår

                  Comment


                  • #39
                    ja står att det er opphørssalg. men skulle da tru att dem var intresert i å bli kvitt mest mulig før dem låser døra
                    Tom Nohr
                    Tennisveien 9
                    2450 Rena

                    Frsky taranis 9+
                    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                    + diverse små ting

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by AudunJ View Post
                      Min oppfatning om SSS (SmallSize Strømmen) er at de nok kanskje kun satser små RTF, prøver man å bygge noe og trenger "små deler" så er dette noe de ikke har.

                      Men innefor ParkZone produker, har de vært flinke til å skaffe deler osv til de 2 modellene jeg har til nå så her gir jeg dem tommelen opp.
                      Ja jeg skjønner det. Men nå begynner hyllene på Lilletorget å bli ganske tomme. Til og med vanlige batterier , var det lite av. Jeg kjøpte de to siste 800 batteriene. Håper de får orden på vareleveringen igjen snart, for det er bra å ha en butikk å gå til. Ikke bare handle på nettet. Det kan jo være at det ikke går så bra for tiden. Det er jo harde tider, og tøff konkurranse i bransjen.
                      Vennlig Hilsen
                      Arne Husby

                      Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by ArneH View Post
                        Ja jeg skjønner det. Men nå begynner hyllene på Lilletorget å bli ganske tomme. Til og med vanlige batterier , var det lite av. Jeg kjøpte de to siste 800 batteriene. Håper de får orden på vareleveringen igjen snart, for det er bra å ha en butikk å gå til. Ikke bare handle på nettet. Det kan jo være at det ikke går så bra for tiden. Det er jo harde tider, og tøff konkurranse i bransjen.
                        Du er definitivt ikke den enste som har oppdaget dette - hører det er flere som klager over tomme butikker og dårlig service...
                        Utfordringen deres ligger vel mer i at det er mer penger å tjene på å flagge ut varelageret til Sverige, når man så i tillegg ikke har greid å få opp logistikk og vare leveranser tilbake til moderlandet så blir det fort glissent i hyllene og folketomt i butikken...
                        Last edited by Quadrocopter; 02-05-12, 10:03.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Quadrocopter View Post
                          Du er definitivt ikke den enste som har oppdaget dette - hører det er flere som klager over tomme butikker og dårlig service...
                          Utfordringen deres ligger vel mer i at det er mer penger å tjene på å flagge ut varelageret til Sverige, når man så i tillegg ikke har greid å få opp logistikk og vare leveranser tilbake til moderlandet så blir det fort glissent i hyllene og folketomt i butikken...
                          Vi har endel hobbysjapper rundt i område her som er litt der, "men vi kan bestille". Problemmet er bare det at det er det greier, blilligere og raskere å bestille selv heller. Sorry, men skal det være vits med en lokal butikk, må det har litt vareutvalgt der og da.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Hanzo View Post
                            Vi har endel hobbysjapper rundt i område her som er litt der, "men vi kan bestille". Problemmet er bare det at det er det greier, blilligere og raskere å bestille selv heller. Sorry, men skal det være vits med en lokal butikk, må det har litt vareutvalgt der og da.
                            Ikke minst raskere, ja. Det er lite vits å få butikken til å bestille varer når resultatet er at man må dra innom butikken med jevne mellomrom for å sjekke om de har fått det inn.
                            Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                            Anything worth doing is worth overdoing!

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by jotto View Post
                              Ikke minst raskere, ja. Det er lite vits å få butikken til å bestille varer når resultatet er at man må dra innom butikken med jevne mellomrom for å sjekke om de har fått det inn.
                              Det høres ut som en kjent problemstilling. Noen butikker er også meget dårlige til å bestille inn og kan aldri svare på når de regner med å ha varen. De sier neste uke, du kommer i slutten av den neste uken og de har ikke fått den og sånn holder det på. Ingenting irriterer meg mer....
                              Lars Norberg

                              Comment


                              • #45
                                Var i kontakt med Smallsize på Strømmen for ca8 uker siden angående en 260 fra H9. Denne hadde de på lageret, men de skulle sjekke når de var på lageret den uken.Måtte sende mail slik at de skulle huske og gi tilbakemelding til meg.... Uken gikk, og jeg hørte ikke noe tilbake. Da jeg uken etter ikke hørte noe, så sendte jeg en mail til og fikk til svar at de ikke hadde sjekket det jeg var ute etter. Ok tenkte jeg, da sjekker de det nok straks og kommer tilbake til meg......Men nei da......
                                Her kunne de ha solgt en modell++, men de er vel ikke interessert da. Samma for meg om hele sjappa sliter, med slik elendig service.
                                EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
                                EF Yak-54. 110"
                                EF MXS 83"
                                GB Yak-55 2,2m

                                Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
                                Takk til:
                                Autopartner.se
                                http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

                                Comment

                                Working...
                                X