Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjelp til elektronikk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger hjelp til elektronikk

    Har fått et tilbud om om kjøpe en J3 Cub uten elektronikk. Den skal være 1.70 i vingespenn og er bygd i balsa og trekt.
    Det jeg lurer på : Kan jeg bruke motor og esc fra dette flyet Small Size Hobbyland AS og sette i cub`en eller ville dette være altfor lite kraft?

    Takker for alle svar

  • #2
    Det blir nok alt for lite kraft, du må ha både større motor og kraftigere batteri. Vet du hvilken modell det er snakk om? Da blir det mye lettere å hjelpe deg med å finne et oppsett.

    Comment


    • #3
      Det er det som er litt problematisk. Han veit ikke hvilken produsent det er .


      Originally posted by Kyrre View Post
      Det blir nok alt for lite kraft, du må ha både større motor og kraftigere batteri. Vet du hvilken modell det er snakk om? Da blir det mye lettere å hjelpe deg med å finne et oppsett.

      Comment


      • #4
        men kanskje han har peiling på hva den veier? Det kan gi en mye bedre pekepinn på hva du trenger av motor etc
        Leif Bjørgo
        Cirrus-RCFK

        Comment


        • #5
          høres ut som det kan være en 40size cub. Jeg ville valgt ett el-oppsett somtilsvarer en 40-46 glow motor. for eks. denne motoren Small Size Hobbyland AS
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

          Frsky taranis 9+
          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
          + diverse små ting

          Comment


          • #6
            denne er også ett godt alternativ : RedRock 3630-04 295gram 600KV - elefun.no - Radiostyrt hobby
            Ikke så dyr heller

            Comment


            • #7
              takker så mye for hjelp, men kan se ut til at jeg får kjøpt den med elektronikk

              Comment


              • #8
                her er også ett sett som jeg tror ville vært passe til denne modellen ser den er nevnt tidligere,men her har du hele pakka Elefun .40-55 size elektropakke økonomi - elefun.no - Radiostyrt hobby
                trex 700 , trex 500 , trex 250 , raptor 50 , hirobo sceadue 50 , xcell Fury Tempest FAI 90
                mye rart som er filmet igjennom tidene her http://www.youtube.com/user/tommym447/videos

                Comment

                Working...
                X