Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nybegynner fly for max 2000kr.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Small Size får vel inn nye batterier i løpet av kort tid. Det er en så liten utgift, at det er ikke verdt venting på backorder, mva osv. Denne kommer du til få mye gøy med. Det er spesielt artig at du greier å fly den med en gang. Bare vær oppmerksom på at de små batteriene ikke er så glad i sprengkulde. Og at det bør være lite vind. Ikke gi helt full gass da du sender den rett og pent avgårde. Rolige bevegelser, så går den av seg selv.
    Jeg ser forresten at Elefun har batterier, tre stykker igjen. så hvis du er rask. Har du de om et par dager.
    Li-Po 1s - ( 3,7V ) - elefun.no - Radiostyrt hobby
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Rabbern View Post
      Hvis jeg bestiller hvor mye tror du det blir for de ti batteriene på flyfrakt?
      Det blir nok ikke så mye, men i tillegg til den lange leveringstiden så er de også utsolgt, så du må vente lenge før du får dem. Da er det iallefall i mine øyne verdt å betale norsk pris for å få flydd litt med en gang. Du kan derimot velge disse Radio Control Planes, Drones, Cars, FPV, Quadcopters and more - Hobbyking, 6 stk gir deg frakt på 3$, skal du ha flere blir det litt mer, men du klarer deg LENGE med 6 stk.
      Last edited by Kyrre; 24-01-12, 15:50.

      Comment


      • #18
        Jeg tror jeg har et par sånne batterier liggende. Send pm om du er interessert
        Kristian Westgård
        Nittedal

        Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


        Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
        — Neil Armstrong

        Comment


        • #19
          Originally posted by Rabbern View Post
          Da har jeg kjøpt meg en Champ RTF Gleder meg til å fly allerede.
          Den får du mye glede av, Rabbern.

          Når du er klar for større fly som kan flys når det blåser en del, se RC-Seilflysport
          De selger elektrofly også og jeg har fått gode råd derfra. Thorbjørn svarer gjerne på telefon.
          Last edited by Biplan; 24-01-12, 19:15.
          Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
          Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

          Comment


          • #20
            Nei hva skal man si.. tenkte jo kanskje å bestille batterier fra Hobbyking da, men vet noen hvordan den Answer funksjonen er? Tenkte å svare på de få tingene jeg kan, har jo lest litt. Å der tjener man jo 20 cent eller noe pr spm.

            Comment


            • #21
              Såvidt jeg vet tjener man ikke penger automatisk bare på å svare, man må krediteres av en admin som vurderer svaret ditt.

              Comment


              • #22
                Oki, men uansett så er det lettere å klyppe graset engang til sammern da.

                Comment


                • #23
                  Skulle du ikke ha batteriene jeg har liggende? Hørte ikke noe mer fra deg.

                  Tror forresten jeg hadde vurdert en annen måte å skaffe penger på enn å ni-svare hos HobbyKing.....
                  Kristian Westgård
                  Nittedal

                  Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


                  Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
                  — Neil Armstrong

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Rabbern View Post
                    vet noen hvordan den Answer funksjonen er? Tenkte å svare på de få tingene jeg kan, har jo lest litt. Å der tjener man jo 20 cent eller noe pr spm.
                    Jeg har stilt en del spørsmål på HobbyKing. Det er den enkelte spørsmålstilleren som kan velge å kreditere et svar. Men man får ikke kredit for å svare på sine egne spørsmål. Har inntrykk av at det er tidsbegrensing, slik at man må svare innen få dager fra spørsmålet er stilt for at muligheten til kreditering dukker opp.
                    Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
                    Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by kristianwest View Post
                      Skulle du ikke ha batteriene jeg har liggende? Hørte ikke noe mer fra deg.

                      Tror forresten jeg hadde vurdert en annen måte å skaffe penger på enn å ni-svare hos HobbyKing.....
                      Nei tror det ikke blir noe av billigere på Hobbyking ogå skal jeg ha noe lim og sånt.

                      Fikk flyet i dag Men jeg får ikke flydd før helga tror jeg .. prøvde det såvidt her nå men hadde ikke noe plass å fly på. Så komme meg på sjøen til helga kanskje, eller fotball banen.

                      Comment


                      • #26
                        Hmf org batteriet er bare noe dritt da! klarer ikke levere nokk strøm så får bestille noen snart.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Rabbern View Post
                          Nei tror det ikke blir noe av billigere på Hobbyking ogå skal jeg ha noe lim og sånt.
                          Det kan kanskje være greit å gi en tilbakemelding når folk prøver å være greie og hjelpe til.
                          Kristian Westgård
                          Nittedal

                          Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


                          Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
                          — Neil Armstrong

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Rabbern View Post
                            Hmf org batteriet er bare noe dritt da! klarer ikke levere nokk strøm så får bestille noen snart.
                            Har du ladet det? I så fall er det defekt og du skal ha krav på et nytt, for det leverer mer enn nok kraft.

                            Comment


                            • #29
                              Eh trenger ikke batterier med engang, har noen jeg får låne så lenge Men får bestille om noen dager på de som ikke er backorder.

                              Comment


                              • #30
                                Kjørte litt i dag igjen Gikk veldig bra! Bortsett fra at jeg havnet i et tre helt i starten, men etter det så gikk det bare bra.

                                Comment

                                Working...
                                X